För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
http://www.hm.com/se/product/96874?article=96874-A
Allså, jag blir nästan irriterad när jag ser vad folk säljer sina bamsekläder för. Vi snackar begagnat som läggs ut för samma pris som helt ny om inte mer ibland
Vet att man inte behöver köpa om man tycker det är för mycket men hoppas verkligen att folk kollar upp nypris innan dom köper det. Man får ny för samma pris många gånger.
Va bara tvungen att avreagera mig
Fyndade mer idag. Elva plagg för 369:- så jag är mer än nöjd.
Blev mer fynd idag. Hittade många tröjor till sonen, strumpor till båda barnen och sandaler till tjejen.
På HM hittade jag vinterskor för 50 kr styck bara så knep dom sista två som va exakt rätt storlek till båda
Bra koder som gick att kombinera. Blev tre byxor till sonen för 199:-
När jag testar att bara lägga sånt från T3 B2 för ordervärde 1299:- så går det bara ner till 883:- efter dragna rabatter. Hur kan dom dra så olika?
Det va det som va problemet för mig, jag va inte inloggad Testade igen nu och fick ner summan från 1299:- till 618:-. Försöker sitta på händerna för jag ska inte köpa mer ju
Då hade man tur då som beställde tidigare. Trist för som inte fått igenom beställningen
Är det bara jag som reagerade på att det mesta kostade 75:- och uppåt på rean? Tidigare år har dom sänkt mycket mera innan halva reapriset