• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

alla har fått samma kod.

• star67

Jag också vill byta bjud en kompis kod på 50 kr  någon vill byta  med mig??

• star67
    Ruso skrev 2010-12-16 12:38:11 följande:
    Menar du att alla har fått samma och att man därför bara kan ge den till någon som inte är medlem typ? Det står ju bara att man kan ge den till en kompis....konstigt...
    ja jag tror det är så, för att jag kollat på min o min man är samma.
  • star67
    Ruso skrev 2010-12-16 13:34:35 följande:

Har ringt Lindex och hon fick det inte heller att funka, så hon skulle kolla upp och ringa tillbaka.

Det skall inte finnas kriterier att man inte själv är medlem, så man skall kunna ge koden till varandra (fast den är likadan)... hon kunde i alla fall inte se varför det inte skulle funka...

Så jag väntar lite med att beställa mina byxor på halva priset, en 50 lapp till vore ju underbart! (Då är det _nästan_ som att få dem gratis!! hehe)

ja precis jag också väntar tills kväll kanske händer något. för att idag är sista dag att man få den iannan jul.
  • star67

star67 skrev 2010-12-16 16:07:40 följande:
    kan man använda den till tjejer??
  • star67
    Ruso skrev 2010-12-16 18:51:58 följande:
    Lindex kundtjänst ringde... den där rabatten på 50 kr var något de haft innan och hade blivit satt där av en feltagelse, den skulle inte finnas nu alltså! Så tyvärr... det blir inte mer rabatt!
    oky men de skickar inte hellre någon kod 50% på dam eller är det bara på nätet??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11