Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lottizm skrev 2011-05-31 20:12:46 följande:
    hur lång är din son? jag tog 110/116, den blir säkert jättestor till min son, men då får den väl hamna i garderoben ett tag då...
    Han är runt 1 m, säkert lite längre och 18,4 kg. Han har 110 i vanligafall på överdelar. Jag gillar inte när de är för stort utan vill att han ska kunna ha kläderna nu. Det skillde nog 1 dm på längden mellan 98/104 och 110/116 därför blev det den mindre som jag hoppas inte krymper. Passar den bara i sommar är det ok för mig eftersom den var så billig
    Emil min solstråle
  • backi2008

När jag var på lindex igår var det 20% på hela barn i baby vet inte hur länge det gäller eller om det är alla butiker. Hade missat det helt innan och skulle bara in en snabbis och byta en tröja som gått sönder.

• backi2008

Kikade nyss på Lindex hemsida och insåg att Bamse kläderna bara går upp tom storlek 116 Skrikandes Sonen är 3 år och bara älskar Bamse och det är vad jag tolererar i tryck på tröjor MEN han har nu storlek 110  Förvånad Vad gör vi om ett år när han kommer vilja ha Bamse kläder?? Ja, jag vet i-lands problem men jag trodde de gjorde Bamse upp till 122/128.......

Emil min solstråle
  • backi2008
    Novallie skrev 2011-08-01 23:10:19 följande:
    kalsongerna finns i strl 122...
    Tur det Får bli kallingar med Bamse och byxor, ligger en storlek efter där och hoppas han kan ha 116 nästa sommar men 110 sitter precis nu Grabben är bara 3 år 4 mån.......
    Emil min solstråle
  • backi2008

Handlade lite kalsonger på Lindex i dag och fick en värdechek på 50 kr som gäller på valfri barnjacka tom 30/9 kod SEP31009.
    Bild på framsidan på FIX vinterjackor, en rosa, en lila svart och en härligt blåHjärta Blev lite kär i den blå, brukar köpa pop och molo i vinterkläder men i år var det ingen av molos overaller som jag fastnade för (har ännu inte sett dem irl) och pops ser fina ut vad jag har sett i katalog. Funderar nu på Fix 2-delat, hur är deras jackor med snölås i midja, andningsfuktion osv. Sonen är 3,5-4 år när det ska användas och det blir hemma, på dagis hänger overallen som troligtvis blir en pop.

Emil min solstråle
  • backi2008
    Elvipa skrev 2011-08-11 21:11:35 följande:
    Koden är inte giltig står det hos mig
    Fick den idag, står bara gilltig tom 30/9-11. På framsidan står det iof jackfest i september. Den gäller bara på valfri barnjacka
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Finesse skrev 2011-08-16 19:04:56 följande:
    tänker ni aldrig att barnen växer.. det är augusti nu... ett halvår till och dom har växt 6 cm ungefär.. så mkt växer mina barn per halvår.. eller dottern.. sonen har växt snart 20 cm på ett halv år men han är ju bebis..
    Alla barn växer olika En 3 åring kan växa allt från 4 -12 cm på ett år beroende på om det är stort eller litet. Sonen på 3,5 är nästan 10 cm längre än grannpojken som är 4,5 så det är så olika.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Tessou skrev 2011-08-17 18:05:33 följande:
    Jag har också fått så jag kan bjuda 5 vänner... men är det bara de som får 50 Kr rabatt - inte jag?
    Inboxat dig
    Emil min solstråle
  • backi2008
    JePaLuLi skrev 2011-08-17 20:22:35 följande:
    Ser att hela mitt inlägg inte kom med. Vad jag ville få sagt var att barn som inte kan röra sig får väldigt tråkigt. Dessutom värmer overallen inte som de ska när de är för stora.
    Är det så att sonens overall är för liten i februari, ja då lär vi köpa en ny. Jag tänker inte vara dumsnål på hans bekostnad.

Har nog också fem koder jag kan dela ut om nån blivit utan...   
    Går inte att inboxa dig, tar gärna en kod
    Emil min solstråle
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11