För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

När jag var på lindex igår var det 20% på hela barn i baby vet inte hur länge det gäller eller om det är alla butiker. Hade missat det helt innan och skulle bara in en snabbis och byta en tröja som gått sönder.
Kikade nyss på Lindex hemsida och insåg att Bamse kläderna bara går upp tom storlek 116 Sonen är 3 år och bara älskar Bamse och det är vad jag tolererar i tryck på tröjor MEN han har nu storlek 110
Vad gör vi om ett år när han kommer vilja ha Bamse kläder?? Ja, jag vet i-lands problem men jag trodde de gjorde Bamse upp till 122/128.......
Handlade lite kalsonger på Lindex i dag och fick en värdechek på 50 kr som gäller på valfri barnjacka tom 30/9 kod SEP31009.
Bild på framsidan på FIX vinterjackor, en rosa, en lila svart och en härligt blå Blev lite kär i den blå, brukar köpa pop och molo i vinterkläder men i år var det ingen av molos overaller som jag fastnade för (har ännu inte sett dem irl) och pops ser fina ut vad jag har sett i katalog. Funderar nu på Fix 2-delat, hur är deras jackor med snölås i midja, andningsfuktion osv. Sonen är 3,5-4 år när det ska användas och det blir hemma, på dagis hänger overallen som troligtvis blir en pop.
Någon som har koderna om man ska beställa på nätet?