Inlägg från: 2 små prinsessor |Visa alla inlägg
  • 2 små prinsessor

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Finns det några rabattkoder just nu? Var längesen jag fick någon...

• 2 små prinsessor

hör kanske inte hit, men lindex är det skulle behöva ett smakråd till mig själv. Jag har fått jeansskortan och den stickade väst som reese witherspoon har på sig på lindex startsida...Nu funderar jag på om jag ska behålla västen eller inte....Vad tycker ni om den? Alltså den stickade, bruna västen. 

www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

• 2 små prinsessor
    Hejpådig skrev 2011-08-30 07:43:54 följande:
    hoppa över den. Jag ska bara ha jeansskojrtan, den är ju så snygg o varför hänga något stort hängigt över den då? Den västen är lite väl mycket tycker jag- men som sagt det är ju mitt tycke =)
    ja, fast det lutar åt det hållet för mig också. Jag tror dessutom att en vanlig stickad kofta är mer användbar. Tack för synpunkten, nu har jag bestämt mig  
  • 2 små prinsessor
    imsel skrev 2011-09-08 23:12:26 följande:
    Jag fick bild å jumpsuiten hon köpt, den var rosa med rosa-vit text på..

jannah: Vad menar du för jumpsuit/ar?
    Jag menar såna som "onepiece".  
    Min dotter har en sådan, en "onepiece" som är rosa med vit text. Hennes är i storlek 98, men den fanns minst upp till 122.
  • 2 små prinsessor
    Peak skrev 2011-09-23 16:45:02 följande:
    Kan man kombinera rabatten som går att skriva ut med om man fått 50:- rabatten av en kompis?

Den här skjortan är slut på nätet eller? Hittar ingen!

Den sålde slut snabbt nu nätet, kanske finns i butik?
  • 2 små prinsessor

Har de reat fix ytterkläder i butik ännu? Vet ju att de gjorde de på webben ... Och har det varit ta 2 för 1 på barn?

• 2 små prinsessor
    Xgirl83 skrev 2012-01-20 08:22:59 följande:
    I "min" butik fanns det ett par FIX-overaller igår, jackor kollade jag inte på dock. Det är ta 2 för 1 på hela reasortimentet, och har varit det hela veckan.
    Ok, då lär ju allt vara slut nu. Det var ju bra för plånboken
  • 2 små prinsessor
    Xgirl83 skrev 2012-01-20 19:52:21 följande:
    Jag tyckte det fanns en hel del kvar i "min" butik idag faktiskt.
    Jag var i "min" butik precis när det öppnade, och jag hittade ingenting men de brukar ha ganska dåliga reor där...
  • 2 små prinsessor
    LitenD skrev 2012-02-11 22:20:36 följande:
    På Lindex sa de till mig att de har ingen unisexavdelning, så de måste välja vad plaggen ska gå in som, pojk eller flick. Vissa väljer de flick och vissa pojk... Kanske vore en avdelning att starta? 

men det spelar väl ingen roll var vilken avdelning kläderna finns på? Jag köper kläder som jag och barnen tycker om, oavsett var i affären de hänger.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11