• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • star67
    mollan nu :- hur kan man gämföra årets o föra årets overaller jag har en blå rutigt årets overall om man gämförar med den röda är inte samma tyg den blårutig känns mer vatten tåligt så jag misstänker att den röda är föra årets. det står på prislapp 10 000 mm men kanske de har bytat prislapp på den!! för att de hade ganska många kvar föra året och jag frågade en gång om de gör rea på de men de sa nej. någon vet om det finns något på overallen som vissar vilken år är den?? 
  • Merde
    Tensia skrev 2011-01-11 21:18:34 följande:
    hej
    jag har tyvärr inte fått något sms från kapphal =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??
    tänkte åka in till stan imorgon och då vore det ju super att kunna handla för halva reapriset.
    Jag fick inte heller något sms men fick handla på båda KappAhl-butikerna här i stan ändå. Jag sade bara att jag råkat radera bort sms:et och det var tydligen inga problem så länge man hade medlemskortet med sig.
  • passau

Lindex började 19/1 med t2b1 förra året å 26/1 med halva rean låter tätt men så hade jag skrivit...

• ÖNadja
    star67 skrev 2011-01-11 23:19:36 följande:
    japp det var fredag 15 /1 föra året.
    då lär det nog börja på fredag, bara för att ja ska till stan på torsdag.
  • passau
    ÖNadja skrev 2011-01-12 07:16:52 följande:
    då lär det nog börja på fredag, bara för att ja ska till stan på torsdag.
    vilken affär pratar vi om?
  • ÖNadja
    passau skrev 2011-01-12 08:45:30 följande:
    vilken affär pratar vi om?
    haha, jag vet inte. Drömmer Jag pratar iaf om Lindex.  Glad

Nån som vet när Åhlens ska börja?

Vårat närmaste åhlens ska stänga så dom har 30% på hela butiken nu, var där i måndags och det var rätt så urplockat redan. Men 30% på åhlens ord priser (kläder) tycker inte jag är så mycket att hurra för. 70% på julsaker är däremot inte så dumt.
  • star67
    AnkiFalun skrev 2011-01-12 12:12:50 följande:
    ingen som har varit ner och sett om lindex börjat med 2 för 1 idag kanske?
    jo jag var där men inte kollat så nogaSkrattande
  • ÖNadja

Jag ringde på Lindex idag och fråga, och jag blir så less på deras svar.

"Nu är det 2f1 på strumpor bla bla bla. Nä, vi vet inte om det blir 2f1 på resten vi har redan så låga priser. Nä, vi vet inte om dam brukar vara före barn, det är olika från år till år."

ååhh..  Skrikandes

Dom kan väl ändå, som på pop, svara hur det iaf brukar vara även om dom inte kan lova nu för i år!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11