• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • liber
    ÖNadja skrev 2011-01-13 22:27:33 följande:
    Va på tredje kappahl idag och kom hem med lite tröjor och haremmjukisar till sonen. Det är kul ätt komma hem med tröjor för 25 kr/st! Glad

Har rekat läget på lindex i alla tre butiker i olika städer, och tyvärr är det ingen som är värt besväret att åka dit för 2f1, dom har ju bara pyyyyytte smått, tomtekläder och julklänningar. Men jag är gode så nöjd med min kappahl shopping. Glad

Köpte bla en jätte fin vinterjacka till dottern, rosa/blå/vit randig i stl 86 för 125 kr till nästa vinter. Förvånad
    Låter som på mina närmaste Kappahl då (ditt Lindex). Här var nästan ingenting på Kappahls rea, får det skilja så mycket mellan städerna? Bestämmer butikschefen själv eller beror det på hur mycket som sålts av under ået?
  • maggan75
    AnkiFalun skrev 2011-01-14 08:11:21 följande:
    Nån som ska till lindex idag?  så man kan få veta om dom startat 2 för 1 idag.
    Jag sak  smyga in på "mitt" lindex sen  ska bara komma i ordning för att åka och shoppa lite
  • Xgirl83
    liber skrev 2011-01-14 09:55:13 följande:
    Låter som på mina närmaste Kappahl då (ditt Lindex). Här var nästan ingenting på Kappahls rea, får det skilja så mycket mellan städerna? Bestämmer butikschefen själv eller beror det på hur mycket som sålts av under ået?
    De rear väl ut det från utgående sortimentet som butiken inte blivit av med...så det borde bero helt på vad butiken sålt. Sen kanske t ex butiker längre norr ut håller på vinterjackor, overaller m.m längre innan de rear ut dem, eftersom säsongen är längre där. Och kanske butiker längre söderut håller längre på fodrade regnställ o dyl. Bara en teori.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • star67

nähe inte idag hellre ringde kundtjänst o det var bara på accesoarer o underkläder.

• aglili
    star67 skrev 2011-01-14 10:41:43 följande:
    nähe inte idag hellre ringde kundtjänst o det var bara på accesoarer o underkläder.
    Japp, så var det på mitt lindex med.
  • anette 81

köpte 2 par byxor till mig själv på nätet, kostade 184kr för 2 par

• star67

ert barn som var runt 90 cm vilken stl hade de på fix overall, jag köpte en stl 92 på rea på nätet till honom och jag var 100% säkert att den skulle passa honom till nästa år, men nu jag misstänkar att den blir för litet vad tror ni?? han har nu en från kappahl baby stl 80 ca 70 cm lång och den från fix stl 92 är 80 cm lång o han är nu 80 cm lång men har kollat på kurvan så han blir ca 90cm feb nästa år. vanliga kläder han har stl 80, 86.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11