• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tvillingmamma2007

Hjälp! Nån som vet om lindex har mockisar i lite större storlekar typ 29 (fötterna är 17,7 cm)? Har precis anmält killarna till gymnastik och den börjar på tisdag och de har inget att ha på fötterna....

• AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-01-16 23:38:54 följande:
    Hjälp! Nån som vet om lindex har mockisar i lite större storlekar typ 29 (fötterna är 17,7 cm)? Har precis anmält killarna till gymnastik och den börjar på tisdag och de har inget att ha på fötterna....
    brukar finnas i dansbutiker
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • Tvillingmamma2007
    AochJsMamma skrev 2011-01-17 08:45:43 följande:
    brukar finnas i dansbutiker
    Jo fast har ingen sådan close by precis...tyvärr och det är ju imorgon...men skickar sambon att nu på lunchen kolla på Lindex eller HM...
  • star67

någon kan ringa får se om det börjar idag t 2b 1 ?? LINDEX KUNDSERVICE

Telefon 020-570 580

• AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-01-17 09:43:54 följande:
    Jo fast har ingen sådan close by precis...tyvärr och det är ju imorgon...men skickar sambon att nu på lunchen kolla på Lindex eller HM...
    aha, synd. Hoppas du hittar!
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • Xgirl83
    Lycka 1 skrev 2011-01-17 09:12:46 följande:
    Borde det inte komma några kuponger från Lindex nu?
    Jo, jag trodde det skulle komma idag, konstigt. Typiskt då jag ska till Lindex imorgon och inte har tid att vänta på posten innan jag går.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • winters

Tack för rabatten på H&M, skulle beställa 15 grejer så det gjorde skillnad! Bl a den fina klarblå skaljackan, behövs egentligen ingen mer sådan, men jag kan bara inte motstå klarblått! Skrattande

Hoppas att de fina haremsjeansen från Lindex i höstas kommer i vår med i någon lite ljusare tvätt, de är favvobyxorna här hos oss! Men i dag ska haremsjeansen från Nova Star komma hem så det kanske blir nya favoriter! Skrattande

Oscar 091001
  • Fredriks Mamma
    winters skrev 2011-01-17 13:13:48 följande:
    Tack för rabatten på H&M, skulle beställa 15 grejer så det gjorde skillnad! Bl a den fina klarblå skaljackan, behövs egentligen ingen mer sådan, men jag kan bara inte motstå klarblått! Skrattande

Hoppas att de fina haremsjeansen från Lindex i höstas kommer i vår med i någon lite ljusare tvätt, de är favvobyxorna här hos oss! Men i dag ska haremsjeansen från Nova Star komma hem så det kanske blir nya favoriter! Skrattande
    Vad för rabatt? Mer än 10%??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11