• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Line80

Där ser man, jag köpte byxorna hade köpt jackan med om den funnits i rätt stl. Visste dock inte att det va såå bra!

• charmmiss
    Line80 skrev 2011-01-17 23:33:15 följande:
    Där ser man, jag köpte byxorna hade köpt jackan med om den funnits i rätt stl. Visste dock inte att det va såå bra!
    och jag köpte jackan då byxorna inte fanns i rätt strl, hade dock köpt lila byxor, i nästan samma färg på lindex på nätet för 75kr, men de är nog bara vattenavvisande, spelar iofs inte så stor roll då jag även köpt en pop o reima overall till nästa vinter.
    men jag tyckte de var lite små i storlekarna, köpte st 116 på jackan till dottern som blir 5 nästa vinter.
  • Line80

Byxorna va inte små i stl iaf, 116 är lika stora som ett par Everest i 122.

• star67

någon vet om lindex online hade igår ta 2 bet för 1?? det har de inte idag!!!

• Smilla75
    star67 skrev 2011-01-18 08:58:47 följande:
    någon vet om lindex online hade igår ta 2 bet för 1?? det har de inte idag!!!
    Inte i går.
  • star67
    Smilla75 skrev 2011-01-18 09:05:07 följande:
    Inte i går.
    oky jag tänkte om de hade igår kanske de börjar idag på butiken men...
  • AnkiFalun

Nån skrev i en annan tråd att kundtjänst sagt att dom inte ska ha nån mer rea på lindex

• star67

Jag tror de börjar men dröjar ett tag till kanske på en av våra butiker är nästan allt på rea ganska mycket utbud så de vill sälja lite till.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11