• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • backi2008

Finns det någon FB sida med köp och sälj? Sådan som finns för dansk och pop kläder

Emil min solstråle
  • Enensammamma
    Ni som har FIX overallen. Är ni nöjda so far? Vad tycker ni om overallen?

Jag är supernöjd!  Dottern har aldrig varit för kall eller varm eller våt i vinter. Sen gillar jag skarpt att den är förstärkt i rumpa och på knäna. Fattar inte varför inte alla barnoveraller är det. Man läser ju jämt att dom är ruggade på knän och i rumpan liksom. Hur kul är det? En sån vill man ju inte köpa bagagnad sen
  • MTG

jag är nöjd med fixoverallen. den har hållit dottern varm och torr hela vintern. enda jag känner är att jag hade velat haft en mer tvåfärgad, blir lite trist i längden.. men funktionsmässigt och så är den jättebra och den har hållit sig jättefin.

• iAnnaMaria
    Enensammamma skrev 2011-01-20 16:06:44 följande:

Jag är supernöjd!  Dottern har aldrig varit för kall eller varm eller våt i vinter. Sen gillar jag skarpt att den är förstärkt i rumpa och på knäna. Fattar inte varför inte alla barnoveraller är det. Man läser ju jämt att dom är ruggade på knän och i rumpan liksom. Hur kul är det? En sån vill man ju inte köpa bagagnad sen
    Jag är också super nöjd med min!! Håller sig torr varm och hel.
  • lilla fru snigel

Hade en förra året och var ganska missnöjd. Tyckte den var prasslig när det blev minsta kallt ute. I år är de mycket bättre, gillar förstärkningen i rumpan och på knäna, armmudden vid handleden i fleece och tyget klarar kylan utan att prassla mycket bättre. Håller vätan borta och är varm och skön. Känns som ett bra köp, särskilt som jag köpte via nätet med 10 % på ett helt köp och 30 % för en vara så betalade strax över 400 kr för den!
  • lilla fru snigel
    jannah skrev 2011-01-19 21:45:51 följande:
    Visst är dom fina? Har beställt detta till dottern...

Tunika - 95% Bomull,5% Elastan

Topp - 95% Bomull,5% Elastan
    Tunikan är ju helt underbar... Hjärta
    Köpte tunikan igår och ska nog ta tightsen till också. Men för er som vill ha och inte köpt, skynda! Jag hittade en enda 104:a trots att de är så nya.
  • backi2008
    maggan75 skrev 2011-01-20 17:09:04 följande:
    här  www.facebook.com/#!/group.php?gid=131317946919334 
    Tack Vet du om det säljs/köps mycket där? Har en hel del av höstens kläder som är i nyskick men för små.
    Emil min solstråle
  • Ruso

Jag är jättenöjd, köpte 104 till min 2,5 årige son och var lite osäker på storleken, men en storlek mindre blev så kort i benen. Kan nu säga att storleken var jättebra, kändes inte alls så konstig som jag tyckte i höstas. Kanske att ärmarna var lite långa med det har inte varit något problem. Sonen själv har gillat  den där mudden som täcker halva handen. Han har varit varm och torr och den ser jättefräsch ut fortfarande.

Kommer faktiskt inte på något negativt att säga! 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11