• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • nize

Ni som haft fix overallen i vinter, är ni nöjda med den??

Köpte en på rean igår för ynka 250 kr, men har aldrig haft fix overall innan, håller den värmen tro?? 

• Xgirl83

Passau: Det var inne i Strömstad jag var igår. Jag gissar på att du varit på Torp, eftersom jag också nyss varit där. Hittade dock inget och det var så mycket folk som var som galna ju.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Ruso
    Enensammamma skrev 2011-01-21 08:37:48 följande:
    Hur lång är han? Min dotter är 3 i mars och hon är 92 cm lång och har en i stl 92 Den har fortfarande plats i grenen så den kommer funka till våren

Tänk vad olika det kan vara

La in bilder i bildtråden på gårdagens shopping
    Jag skrev fel... han är inte 103.5 lång utan det måste ju vara 93,5 lång. Men rund, provade 98 först och det blev inte bra, den var för kort i "kroppen" på honom medan ben och ärmar var OK. Men i 104 var det OK i kroppen, men lite långa ärmar och ben, dock blev det inte så konstigt som jag tyckte utan den ser bra ut på honom när han har skor och så på sig. Kanske kan han ändå ha den i början av nästa vinter, beror ju på hur han växer. 
    Passformen passar nog bäst den som är lite kort i "kroppen". 
  • Ruso
    Xgirl83 skrev 2011-01-21 16:32:16 följande:
    Jag har varit på halva rea-shopping, fanns ju massor av fint om barnen hade behövt det!! Blev bara till lillkillen 2 par FIX-byxor (jeans och mancester), ett par turkosa velourisar och en body. Och till tjejen ett par strumpbyxor och en kjol. Och så 5 par sockar till mig. Allt för 230:-, som hittat. Och så blev det den randiga bodyn i härliga färger också till lillkillen som jag använde rabattchecken på.

Det fanns annars overaller, regnkläder, FIX-jackor, softshelljackor m.m så hade barnen behövt så hade man som sagt kunnat fynda!
    Här fanns verkligen inget... overallerna var inte ens med på rean, utan bara några orange vinterjackor... köpte ett par badbyxor till mellansonen för 25 kr och en röd body med vita prickar till dockan för 25... Tyckte det var urdåligt faktiskt, jag brukar köpa massor på halva rean.
  • virknålarna

Fyndade en del, men bara för att jag var ute tidigt och på två Lindex som folk inte tänker på att de finns. Hittade tre pyjamaser 50 kr/st Bamse kalsonger 3-pack för 15 kr! 2 par mjukisbyxor 35/kr st. 2 par jeans 100 kr mm Plus attt jag sparade 150 kr med kupongen (var på 3 olika Lindex).

• Tessou

Hittade inte heller nåt på rean igår - förutom en grön/vit randig T-shirt (har funnits i blått/vitt också) så jag fick 50% på 39,50 ...

ELIAS 090326
  • AochJsMamma
    Ruso skrev 2011-01-22 17:10:03 följande:
    Här fanns verkligen inget... overallerna var inte ens med på rean, utan bara några orange vinterjackor... köpte ett par badbyxor till mellansonen för 25 kr och en röd body med vita prickar till dockan för 25... Tyckte det var urdåligt faktiskt, jag brukar köpa massor på halva rean.
    samma här, vi har varit sjuka så var bar apå en Lindex (första dagen) men det var URKASS! Två ynka ställningar med bebis upp till största stl, och bara skit rent ut sagt..trist efetrsom jag annars har fyndat massor på halva rean på Lindex.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • ÖNadja

Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?

• Lejån
    ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    ja, det funkar.
    längtar efter sommar & sol
  • Thegran
    ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    ja, fast jag brukar ta olika lindex då :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11