• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tessou

Vet inte om nån skrivit det... men de har 10% på hemsidan...

ELIAS 090326
  • virknålarna
    anja1661 skrev 2011-01-24 19:51:09 följande:
    jag svängde in på lindex idag och upptäckte att de hade halva reapriset idag!! jisses vad jag shoppade!! en jacka till nästa vinter, 2 festklänningar, en långärmad t-shirt, 1par jeans, en kortärmad t-shirt, 2st tvådelat set, 2par mjukisbyxor, 2par leggings, 2pack strumpor, 2 eller var det 3 bodys?

allt det för 600kr!!!

ska dit på torsdag igen...hoppas då på att kanske kunna fynda underkläder till mig oxå. idag blev det bara grejer till barnen...som vanligt! haha
    Jag frågade på "mitt" Lindex hur länge de skulle ha halva rea, då sa de tom onsdag, vet dock inte om det gäller alla Lindex
  • solstraalen

åh nu finns ju fix överdragsbyxor igen!!

Beställde varsitt par åt barnen, som jag har väääääääntat! =)

Pojke 11, flicka 5, pojke 3½
  • solstrålen80

någon här som har fruktbodyn från förra året...skulle vilja har artikelnummre på den...står på prislappen o i bodyn...

• anja1661
    Jenna82 skrev 2011-01-24 22:45:31 följande:
    På mitt Lindex fanns det en grön jacka kvar på rean, strlk 86 eller om det va 92...sen fanns det de orangea, sen de lila och gröna med bubblor på eller va det är. Tror alla de jackorna gick på 200kr/styck. 
    Jag köpte en limegrön jacka, typ nåsoftshell tyg av nåt slag för 100kr(!!), grymt snygg! Ordinarie pris va 349 om jag inte minns fel.
    Dock så hade mitt Lindex inte nån rea på fix skalbyxor, några ws:ar eller sånt som jag egentligen va ute efter.
    Köpte också en regnjacka(bamse) för 75kr. (ordinarie 229kr) 
    ja jag köpte den lila jackan med ljusar lila bubblor /prickar på...superfin och jag gav bara ynka 124,50kr för den!! ord.pris 349:-
  • maggan75
    Jenna82 skrev 2011-01-24 22:45:31 följande:
    På mitt Lindex fanns det en grön jacka kvar på rean, strlk 86 eller om det va 92...sen fanns det de orangea, sen de lila och gröna med bubblor på eller va det är. Tror alla de jackorna gick på 200kr/styck. 
    Jag köpte en limegrön jacka, typ nåsoftshell tyg av nåt slag för 100kr(!!), grymt snygg! Ordinarie pris va 349 om jag inte minns fel.
    Dock så hade mitt Lindex inte nån rea på fix skalbyxor, några ws:ar eller sånt som jag egentligen va ute efter.
    Köpte också en regnjacka(bamse) för 75kr. (ordinarie 229kr) 
    ok, jag kikade in  på mitt idag men ingen rea på Fix jackorna eller overallerna , inte heller Bamseoverallerna.
    De med bubblor har de reat
  • nize

Nu har jag varit på Lindex rea, 3 gånger!! Skäms lite för det faktiskt, MEN, jag har hittat nya saker varje gång!! Så dom hänger fram lite hela tiden..

• kalmar brud
    nize skrev 2011-01-25 16:59:39 följande:
    Nu har jag varit på Lindex rea, 3 gånger!! Skäms lite för det faktiskt, MEN, jag har hittat nya saker varje gång!! Så dom hänger fram lite hela tiden..
    jag har inte varit där någon gång ännu...
  • Ruso
    star67 skrev 2011-01-24 21:21:10 följande:
    jo de hade reat ut overaller på lindex i jönköping på stan jag köpte en fix stl 98 svart för 225 kr och de hade bamse också och vinter jacka rosa o orange men på a6 de hade bara en overall kvar o den var inte på rea på fredag lördag en röd stl 98, men idag jag kollade hittade den inte kanske de har reat ut den! för att de hade inte reat rosa jackor hellre men idag de var på rea men inte så billiga 450 kr.
    Fast jag var där i dag och det fanns inga, annat än de vanliga oranga jackorna... De blå och gröna jackorna såg jag hänga till fullpris... däremot såg jag nog inga overaller när jag tänker efter. 
    Hittade INGET av intresse, inte ofta jag går ut i från en Lindex affär med halva reapriset utan att köpa något.

Någon timma efter var jag på Lindex i grannstaden... där fanns både overaller från FIX och Bamse kvar - till fullpris... Fanns jättelite reakläder, hittade INGET där heller... och då har jag ju en del barn och storlekar att kolla efter.

Känns inte som Lindex rea alls i år, jag som alltid har hittat så mycket till kanonpriser!

• Ruso
    Ruso skrev 2011-01-25 19:44:33 följande:
    Fast jag var där i dag och det fanns inga, annat än de vanliga oranga jackorna... De blå och gröna jackorna såg jag hänga till fullpris... däremot såg jag nog inga overaller när jag tänker efter. 
    Hittade INGET av intresse, inte ofta jag går ut i från en Lindex affär med halva reapriset utan att köpa något.

Någon timma efter var jag på Lindex i grannstaden... där fanns både overaller från FIX och Bamse kvar - till fullpris... Fanns jättelite reakläder, hittade INGET där heller... och då har jag ju en del barn och storlekar att kolla efter.

Känns inte som Lindex rea alls i år, jag som alltid har hittat så mycket till kanonpriser!

...nu ljuger jag.... kom jag på. Jag köpte visst något på stan Jag köpte en sån där skaljacka som är vattentät men inte i märket FIX, den som är ceriserosa och svart. Byxorna köpte jag i våras, och lilltjejen behöver en skaljacka då den hon har i 104 är på gränsen, så jag chansar på denna och hoppas den är OK...
    Före 299, nu 100, så det var väl ändå ett helt OK pris... 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11