• zasata

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Enensammamma skrev 2011-08-06 12:26:13 följande:
    Tycker ALLA kläder kunde hänga under stl och sort bara typ byxor, tröjor osv utan pojk eller flickindelning...

Köpte en bamse T-shirt till dottern som hängde på kill. 98 var som ett HUS men 104 är nästan litet på tröjor och klänningar från flick redan och dottern är bara 95 cm och väger 14,9 kilo 3½ år. Det är sjukt

då försvinner merförsäljningen tyvärr.
  • zasata
    Xgirl83 skrev 2011-09-19 14:41:38 följande:
    Har inte fått på mail, men fick i alla fall idag kuponger i brevlådan. Koderna är:

50:- rabatt vid köp av underkläder för 150:-
    SELC11372

50:- rabatt vid köp av damkläder för 150:-
    SELC11371

50:- rabatt vid köp av barnkläder för 150:-
    SELC11373
    tack, sambon har råkat slänga mina :(
  • zasata
    Lilla flodhästen skrev 2011-11-05 15:27:04 följande:
    Är det någon som köpt byxorna och tröjan med Blixten MQueen på? Tröjorna fanns i grönt och turkos, kom runt BB i oktober? Vi köpte den gröna tröjan och byxorna och efter 1 (!!!) tvätt är trycket på både byxorna och tröjan sprucket över hela   Kommer självklart lämna tillbaka men blir så less på Lindex tryck ! Mer än en tvätt ska det ju hålla. Har tvättat enligt tvättråden på lappen...
    mina har hållt bra!
  • zasata
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 09:11:28 följande:
    Jag inser att jag behöver köpa någon overall till dottern. Är det någon som hunnit testa sin FIX eller Outwear-overall ännu och kan säga om de verkar bra och vattentäta? Kan få en FIX för 500:- med rabatter så det är ju helt ok, men är rädd att den är så dålig som testet visade. Den andra (som finns i grön eller röd) känns smidig men tivlar på om den verkligen är vattentät.
    Jag hade FIX förra året, supper bra till min son som övade på att gå.. vilket gjorde att han satt/kröp mkt.

Dottern har i år Bamse, jättenöjd än med! 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11