• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-24 10:28:10 följande:
    ingen aning jag fick den när jag flyttade in i lägenheten som höggravid. dock så saknar den fästen men de kanske går att köpa separat?
    undrar om inte modellen utgått, men det borde ju finnas...
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 10:29:35 följande:
    undrar om inte modellen utgått, men det borde ju finnas...
    får be svägerskan rota fram den åt mig och ta en sväng förbi babyland och höra
  • bohusbebis
    bohusbebis skrev 2011-05-24 10:24:10 följande:
    Är det inte en lite äldre modell av KiddyBoard? Hade nåt sånt för länge sen, man fäster den mitt på hjulaxeln. Det var den BÄSTA och smidigaste till vår UJ tyckte jag.
    Men jag undrar förresten om den passar på Bugga? Inte på Bee iaf, för man måste fästa den mitt på hjulaxeln... BuggyBoarden (åxå från Lascal) fäster man på sidorna... Googla Lascal förresten...
  • AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-24 10:41:31 följande:
    Anpa: japp en cam.
    Tycker att det låter väldigt dyrt och som om att hon inte kollat rätt. Skickade som sagt en swift i fredags (ca samma storlek som cam och vikt) och den kostade 280:- med posten
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-05-24 10:42:58 följande:
    Tycker att det låter väldigt dyrt och som om att hon inte kollat rätt. Skickade som sagt en swift i fredags (ca samma storlek som cam och vikt) och den kostade 280:- med posten
    Vilka mått hade ditt paket, minns du det? Ifall man skall skicka något framöver
  • Fröken Småland

Ni som har den senaste denimen, är det orange sömmar på den också? Funderar på om mitt terracotta-parasoll blir snyggt till

• AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 10:57:58 följande:
    Vilka mått hade ditt paket, minns du det? Ifall man skall skicka något framöver

Hmm, tror det var 1 meter långt och 104 cm i omkrets. Plockade av hjulen och la de i ett örngott och spände fast i selen i sitsen det vägde 10,6 kilo. Hade det vägt under 10 kilo hade det kostat 230:- Lindade in hela vagnen (först alla chassidelar och handtag, sen hela vagnen några varv) i golvfoam (hade inte någon bubbelplast hemma) och handduk nere vid fotstödet.

På mitt ombud mätte han inte utan använde nog ögonmåttet och vikten på vagnen

• ThereseX

Hej allihopa.

jag har snokat runt och läst lite vad ni skrivit.. Bra tråd.. : )

Jag undrar vad ni har för skötväskor till era Cameleonar? Jag har en Skip Hop men den är ju bara ivägen om man har den på handtaget, och lägger man den i varukorgen är det ju typ fullt där under och jäkligt knöligt när man ska ha fram nåt. Hur har ni löst det?