Inlägg från: fröken ida |Visa alla inlägg
  • fröken ida

Bugaboo-tråd nr 21

Om man gillar Bugaboo på Facebook har man precis fått se bilder på de nya färgerna. Ser superfina ut, fast jag kanke är lite efter. Ni kanske har sett färgerna reda`n?

• fröken ida

Jaha nu lyckades jag publicera ett tomt inlägg i bildtråden. Jag får skylla på att det var första gången jag besökte och inte visste vad jag gjorde. Hoppas jag slipper bli utslängd. Jag har anmält och hoppas på att inlägget blir borttaget

• fröken ida
    cage1981 skrev 2011-02-23 10:16:24 följande:

Halloj!
    Är det någon av er alla kloka tjejer som vet om vinterhjulen är "globala" dvs att de hjul som kan köpas i USA går att använda på en Europa-Cameleon?
    Tack!Cool

Japp det går. Det är samma hjul som säljs överallt
  • fröken ida
    cage1981 skrev 2011-02-23 10:46:49 följande:
    Tjohooo, vad bra! Skrattande De kostar ju bara ca 400 kr där så då blir det garanterat ett köp när vi är där.
    Tack för hjälpen! Solig
    Ja det är verkligen skillnad på priserna där och här. Min sambos släkt bor där så jag köper alla mina vagna roch tillbehör där
  • fröken ida
    cage1981 skrev 2011-02-23 11:15:45 följande:
    Åh, vad bra! Glad Nu är det ju ännu bättre med tanke på att dollarn har gått ner också. Tar tacksamt emot tips på vart man bäst kan handla eller vad man ska tänka på.
    Jag har bara handlat via webshops och Amazon. strollers.com och bugaboostrollers.com är båda väldigt bra. Snabba och fraktfria leveranser fram till dörren. Jag har inget att klaga på Dessutom kan man sälja allt i Sverige sen när man tröttnat och få mer för det än man gav. Jag köpte min första bugga för 4000:- och sålde den för 5500:- här hemma efter att jag använt den i dryga året
  • fröken ida

Ok tack för svar Då gäller det att hitta en Frog-varukorg då, för jag vill att det ska se bra ut

Det är mäkligt för jag uppfattar, med mitt ögonmått, att Frogen och Camen är lika stora och Geckon mindre. Jag vet ju att det inte är så. Såg senast idag en Gecko och sa till mannen att vi skulle ha köpt en Gecko för den ser så liten och smidig ut, inte alls som vår Frog.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21