Bugaboo-tråd nr 21
Om man gillar Bugaboo på Facebook har man precis fått se bilder på de nya färgerna. Ser superfina ut, fast jag kanke är lite efter. Ni kanske har sett färgerna reda`n?
Om man gillar Bugaboo på Facebook har man precis fått se bilder på de nya färgerna. Ser superfina ut, fast jag kanke är lite efter. Ni kanske har sett färgerna reda`n?
Jaha nu lyckades jag publicera ett tomt inlägg i bildtråden. Jag får skylla på att det var första gången jag besökte och inte visste vad jag gjorde. Hoppas jag slipper bli utslängd. Jag har anmält och hoppas på att inlägget blir borttaget
Halloj!
Är det någon av er alla kloka tjejer som vet om vinterhjulen är "globala" dvs att de hjul som kan köpas i USA går att använda på en Europa-Cameleon?
Tack!
De kostar ju bara ca 400 kr där så då blir det garanterat ett köp när vi är där.
Nu är det ju ännu bättre med tanke på att dollarn har gått ner också. Tar tacksamt emot tips på vart man bäst kan handla eller vad man ska tänka på.Nån som vet om det är samma varukorg på Frogen som på Camen?
Ok tack för svar
Då gäller det att hitta en Frog-varukorg då, för jag vill att det ska se bra ut
Det är mäkligt för jag uppfattar, med mitt ögonmått, att Frogen och Camen är lika stora och Geckon mindre. Jag vet ju att det inte är så. Såg senast idag en Gecko och sa till mannen att vi skulle ha köpt en Gecko för den ser så liten och smidig ut, inte alls som vår Frog.