Coca cola light: jag tror tyvärr inte du får mycket för den när den inte har liggdel och med trasigt chassi. Jag har sålt trasiga chassin för 500, så kanske är det t o m bättre att sälja chassi och sittdel samt varukorg, hjul m.m som lösa delar.
Vill också bara kommentera varför jag tyckte att det började bli "otrevligt" i tråden. Jag tycker så himla illa om personer som blir för "extrema" i sin önskan att göra allt rätt för sitt barn och där allt liksom är svart eller vitt. Andra exempel där folk på fl blir extrema är t ex i amningsfrågan, ska man följaWHOs rekommendation, om man ska kunna välja snitt framför vaginal förlossning utan medicinsk orsak och ha, det finns fler exempel dom ni säkert kan komma på själva. Min fråga till alla som strikt ska följa alla rekommendationer och ser ned på andra som av olika anledningar inte gör det är: var bor ni? ( avgaser är farligt för barn..) vad äter era barn? ( ekologiskt och utan tillsatser alltid? ) Det finns ju en hel djungel av saker man ska ta hänsyn till när man är förälder... Självklart är säkerhetsfrågan jätteviktig men man måste också ta in andra aspekter som är individuella för just ditt barn.
Nu fortsätter jag gärna diskutera bugaboo med alla er som gör det så himla bra :)