• Hallonet80

    Fortsättningstråd för Mf i aug-08 gänget!

    Hej och välkomna !

    Vi kanske är några entusiaster kvar? Om inte annat så behöver jag ett gäng tummar som kan hållas för mig en gång i månaden !

    Ha det bra !

    kramar, Hallonet


    Allt är möjligt !
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-07 09:24
    Just det, det här är del 6. Så vi har lite koll på hur länge vi hängt ihop
  • Svar på tråden Fortsättningstråd för Mf i aug-08 gänget!
  • stjernan

    Mina tummar är kvar med dig, Hallonet!!
    Hur går det nu?


    Älskade HUGO 2007-07-13
  • Malinen

    Tack Hallonet. Blev glad när jag såg att du startat ny tråd. Det har varit lite tyst sista tiden så jag var lite osäker på om nån mer än jag ville fortsätta. Jag vill skulle sakna er  och det skulle kännas jättetråkigt att inte få följa Stjernans, Hallonets och InHeavens bebisar hela vägen liksom.
    Dessutom finns det ju en ganska underbar väg efter att dom kommit ut, som är ganska kul att få följa. Eller vad säger ni andra?
    Även om man inte kan skriva lika ofta...

    Hallonet mina tummar kan du räkna med så klart. Borde närma sig äl snart va? eller har den redan varit?

    Också nyfiken på vilken vecka, Stjernan? Du ska inte jobba så mkt längre va? Hopppas inte. Man är trött nog ändå på slutet.

  • Hallonet80

    Roligt att ni vill hänga på ! Hoppas vi blir fler !

    Har skaffat sysselsättning som skingrar tankarna bra under vägen till bim. Har nämligen köpt en ny mobil som jag e riktigt glad för då den har stegräknare. Skitbra motivator då den markerar när man nått 10 000 steg på en dag genom att en stapel som visar antalet steg ändrar färg från tråkig grå till fräscht grönt när man nått 10 000. Tävlingsmänniska som jag e så kämpar man ju för å bli grön varje dag !

  • Filuren81

    Här är lilla jag också!! Klart vi måste fortsätta följa varandra Min lilla dotter växer så det knakar, helt otroligt vad det händer grejor nu. Hon är 5 månader nu och har fått 2 små tänder, äter smakisar och gröt varje dag, snackar massor och rullar hit och dit. Börjar bli riktigt skoj nu! har det iofs varit sen dagen hon föddes, men nu börjar det ju bli en riktig liten människa av henne. Känns mer som en liten flicka nu än en bebis. Jag njuter av varenda sekund...

    Mina tummar är självklart med dig hallonet!!!

  • stjernan

    Jag gick in i v. 32 idag, så ja, nu börjar det bli tungt. Magen är i vägen hela tiden!!
    Jag har påsklov om 4 veckor, så fram tills dess ska jag jobba. Sedan eventuellt två veckor till efter lovet också, men det får vi se.... Vill helst inte "slösa" med föräldradagarna för långt innan heller, om jag mår bra fortsättningsvis också.
    Men, jag som skulle behöva trappa ner lite i tempo på jobbet gör tvärtom just nu, för det är utvecklingssamtal som gäller nu.... Men men, jag har just haft sportlov och vilat upp mig ordentligt och "laddat", så det ska nog gå vägen.


    Älskade HUGO 2007-07-13
  • Hallonet80

    Oj, v.32 redan ! Förstår att det börjar bli tungt Skönt att det e lite lov så här på vårterminen då !

    Tackar för alla tummar, måtte dom göra lite nytta denna gång oxå !!!

  • Malinen

    Vad härligt det låter med lilltjejen, Filuren. Gud vad jag har glömt mkt sen Agnes var liten märker jag... En härlig tid när dom börjar utvecklas så där i turbofart.

    Stjernan: Tungt med u-samtal så här på slutet. Du är stark! 4 veckor kommer i a f att gå väldigt fort när du harsamtalen utöver det vanliga...
    Heja, heja, snart är du i mål.

    Vinkar till Hallonet...

  • Hallonet80

    Lika drygt som vanligt sista veckan innan bim...... Om man nu ska känna efter symtom så började mina bröst ömma igår. Har sista månaderna antingen haft ömma bröst ända från äl till mens eller inte ömma alls. Så att de börja ömma några dagar innan bim känns lite ovanligt, men kan ju betyda nada. Vaknade inatt oxå å mådde illa, men kan bero på att jag drack lite vin igår, dock drack jag max en halv flaska och jag kände mig aldrig särskilt påverkad av det å brukar sällan må dåligt om jag inte dricker ganska mkt. Men som sagt det kan oxå betyda nada ! Tänk vad mkt tid man kommer ha över när man väl är gravid å inte behöver lägga energi på att känna efter å analysera sönder allt  !

    Undrar hur det har gått för InHeaven? Har inte sett till henne på evigheter...

  • stjernan

    Hallonet: då håller vi tummarna för att de "ovanliga" innan-BIM-symtomen är ett tecken! Men du, så fort du blivit gravid får du annat att oroa dig för...jag lovar...

    Jag är hemma från jobbet idag, har åkt på nån kräksjuka Har slutat kräkas nu iaf, men är helt slut.

    Malinen: Nu har jag köpt en babybjörn active på Tradera, 660 kr lossnade den på inkl frakt, helt ok ju!


    Älskade HUGO 2007-07-13
Svar på tråden Fortsättningstråd för Mf i aug-08 gänget!