Zabw skrev 2010-04-20 23:38:09 följande:
WEE!! Mina tyger från
www.mjukatyger.se har kommit!! TVÅ MÅNADER tog leveransen!!! Beställde i februari, betalade nästan 2000kr i förskott. Inget paket, hon sa att adresslappen kommit bort hos Schenker, paketet kom tillbaka till henne. Det skickades igen. Inget paket nu heller. Hon skyller på mig. Schenker skyller på henne. Jag har inte fått någon avi (skulle komma både på sms och brev och inget har kommit). Paketet går tillbaka till henne. Hon skickar en tredje gång och äntligen kommer det fram, två månader senare och jag får sms-avi utan problem. Frågan är bara vems fel det är. Hon vill kräva mig på frakter och returer för att jag inte hämtat. Jag har inte fått någon avi förrän nu så jag har inte kunnat hämta. Schenker säger att det inte finns något registrerat från henne förrän 3:e sista leveransen, alltså har hon inte skickat paketet alls tidigare, och dom såklart inte aviserat mig på nåt som inte finns. Undrar hur detta slutar.... Men ett 20-tal mail och x antal telefonsamtal med spårande är dom äntligen här i alla fall *pust* Någon mer som haft problem med mjukatyger eller är det bara jag som haft en otrolig otur????
de va la snabb leverans
ne men va jobbigt o vänta så länge när du redan betalt! de va rätt dåligt. o om schenker säger att de inte har registrerat nåt så stämmer de säkert, de är så stort företag så klart att de ska fixa med sånt för o köra ut paketen..
så kanske va de hon som inte skicka i tid...
tur de kom nu iaf!