Knip 9
59 små knip. Blev dock ganska tama knip och jag hade inte helt koll på tiden, men ny koll i mon!!!!
59 små knip. Blev dock ganska tama knip och jag hade inte helt koll på tiden, men ny koll i mon!!!!
knip knip
örkar inte engagera mig ikväll.... Hoppas på bättre ork i morron!
Är inte helt säker på att jag förstår själva "styrkeknipet"...
När jag styrkekniper så måste jag hela tiden tänka på att knipa om "det hårda" taget, för det håller bara ett par sekunder, men jag kanske kniper på fel sätt????
Ska kolla trådstarten oxå, kom jag på... Och medans ska jag knipa mina knip, så får vi se om jag ska knipa extra på rätt sätt! ;)
Lyckades knipa i en minut, men nu känns det som om det är krampvarning i hela underlivet...
Men jag måste ju ha knipit fel för det blir som för dej att man ta om "hårdtaget" ett par gånger under knipet och jag knep ganska länge så det känns som om jag borde träna lite på det här...
kniper igen alla missade påskknip.... knip knip
kniper lite idag med!
Måste säga att efter all hostträning (fast guuuud vad rädd jag har varit att kissa på mig!!!!) så har nog knipmusklerna på mig blivit ganska bra. Jag har inte kissat på mig en ända gång under sjukan!!!
och då har jag hostat riktigt bra, så det är ett sätt att få upp musklarna oxå, om ni vill prova (rekommenderas dock inte!!! Är inte värt slutresultatet! 

)
Knip knip och hoppas att det fungerar för er med "hostknipet"!
tröttkniper....
knip knip knip å knip
knip knip
Här har det varit både regn, snö, hagel och strålande solsken... Kan det vara annat än svenskt vårväder??!!