-
suck. TS vet nog vad som kommer ut, utan att behöva fundera på det närmare. Det är med i beräkningen.AlexandraH skrev 2010-03-09 19:01:06 följande:Tror inte många gillar det och förstår inte hur killar gör det heller :S Tänk på vad som kommer ut därifrån så kanske det inte är lika sexigt längre!Det är inte speciellt skönt att göra det på sig själv, kan inte jämföras med upphetsningen som man uppnår ihop med en partner.'Anonym skrev 2010-03-09 19:03:08 följande:Hur skulle du själv kunna bli övertalad att prova att ta nåt i analen? Testa på dig själv först så vet du både mer om hur det känns och vad som gör ont och vad som är skönt.SKITSNACK. Rent BS. Jag är tjej och tycker det är mkt skönare med analsex än med vaginalt, får mycket starkare orgasmer vid analsex! Och känner flera andra tjejer som älskar det med.Anonym skrev 2010-03-09 19:09:35 följande:Nä du bör nog hålla det i fantasin. Det är inte alltför vanligt att kvinnor gillar det såvida man inte tänder på lite smärta eller så. Meningen är ju att saker ska ut där, inte in. Prova att stoppa upp något i lämplig storlek så förstår du.
-
Varför? Ja, om han nu gillar det och hans tjej gillar att stoppa upp något i sin kille så förstår jag varför. Men annars, vad är det som är så himla fel med att BARA mannen penetrerar kvinnan vid analsex? Jag tex tycker inte att det är vidare upphetsande med tanken på att köra med en dilldo på min man. Inte han heller. Inget fel i det, men det är inte vad vi tänder på. Han gillar att ge och jag gillar att få. Men mig själv åsido, fy farao vad trött jag blir på de här argumenten! Antingen så kommer hon gilla analsex eller så gör hon inte det.Anonym skrev 2010-03-10 07:02:21 följande:krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.
Tror du verkligen att det blir SKÖNARE med analsex för henne, bara för att han kör upp något i sin rumpa? Hur är det isf möjligt? -
Förövrigt, alla killa som gillar att bli avsugna gillar ju knappats att suga kuk. Alla tjejer som gillar att bli slickade gillar inte att slicka andra tjejer. Man kanske inte tänder på att ge det man gillar att få.Anonym skrev 2010-03-10 07:02:21 följande:krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.
-
Men gud. Jag vet inte vad du hänger i för kretsar, men det är väl givet att det finns killar som gillar att suga kuk. Men min poäng är: att man inte måste gilla att ge det man gillar att få.Anonym skrev 2010-03-10 09:15:28 följande:Inte alla men jag kan säga att jag träffat betydligt fler människor som är intresserade av det egna könet än människor som inte är det. Vi är olika och det är väl skönt det. Speciellt har jag träffat många killar som gärna hade testat att suga kuk om de bara hade fått chansen. Fler än du kan ana haha :)
Sen är jag trött på argumentet helt enkelt. En massa pretton som ska skriva att "va???! vill han stoppa in den i rumpan, ja då borde han minsann testa att köra upp ett baseball trä på sig själbv först, DET kommer lära honom att inte komma med sådana befängda förslag" och bla bla bla. Det är ju två helt skilda saker. Dessutom så är det inte det ett svar till TS att. -
Ja. Jag fattar inte varför man ska envisas med att hettsa kille till att köra in den på sig själv. Det kanske kommer ge en erfarenhet, men knappast en positiv en. Jag kan säga att det är både jäkligt svårt och inte speciellt bekvämt att försöka ha analsex med sig själv. Och då gillar jag ändå A6 och har en hel del erfarenhet av att använda en dilldo! Men det är helt enkelt jäkligt knepigt att göra det på sig själv och kan inte jämföras med att ha det med sin kille. Dessutom är kuken som bekant helt annorlunda jämfört med en kall och plastig dilldo. Enda likheten är formen. Så jag anser inte att det gör en kille till en mer erfaren A6-partner för att han lyckats med att få in en dilldo i rumpan på sig själv.KalleKn skrev 2010-03-10 10:17:19 följande:Precis som på alla andra sätt man vill få nått. Med list och entusiasm. Vad du än gör tjata inte. Grunden är att ha ett bra sexliv med bra kommunikation, lekfullt och busigt så kommer det där med analt automatiskt. Till alla er som kommer med förslaget om testa själv osv... Jag kan vara förbannat barnslig när det gäller sånt och tjejer som kommer med sådana ideer är ingen tjej för mig för hon har redan med den kommentaren visat att hon inte är openminded och har rätt skruvad inställning till sex. Jag skulle göra det bara för sakens skull och sen kommer vi till läget, ok du fick göra det på mig... det är min tur nu. Men det kommer inte bli med nån finess utan elakt och hårt och det är det sista sexet du får innan jag sparkar ut dig. Sen kan ni ju titta i toan nästa gång ni gör nr2 och inse att det är fan så mycket större än era fantasiers monsterkuk.
-
Anonym skrev 2010-03-10 10:31:46 följande::) Du verkar ha ett behov av att öppna dina vyer lite. Släng bort skygglapparna en tag och du kommer att få uppleva så mycket mer vännen min.Stör det dig att inte alla tänker som du?
Lycka till till dig med! -
Tack du. Då ska jag ge dig ett tips tillbaka, "vännen min". Funderat på att inte vara så överlägsen? Tror det skulle öka dina chanser att ses som vidsynd och ödmjuk.Anonym skrev 2010-03-10 10:36:21 följande:Inte alls vännen. Stör det dig att jag är mer öppen och få uppleva mer än du? Eller stör du dig bara på att jag inte tänker som du? Ta det lugnt nu. Du har massa roligt kvar att upptäcka. Nästan avundsjuk på dig som har allt detta framför dig :) Men lycka till i sökandet.
-
Du är ute och cyklar. Klart att man kan få skador av analsex, det kan man av vaginalt sex med om det går för vilt till eller sker mot ens vilja. Inget att go mad över. Och jag kan berätta för dig att ringmuskeln har en ännu mer genial funktion än vaginan. Ringmuskelns normala tillstånd är att den är spänd, en spänd muskel. När man ska ha analsex så mjukar man upp den, har sexet (samma funktion som att strecha benet när man tränat) och när man slutat stimulera den så återgår den snabbt till sitt normala tillstånd, spänd.Anonym skrev 2010-03-10 16:21:04 följande:Men snälla, varför skulle vi skapats med en kloakkanal om det var meningen att man skulle stoppa upp k***n där och joffsa runt? Ringmuskeln har inte alls samma geniala funktion att dra ihop sig som slidan. Därav analinkontinens, Dvs ofrivilliga pruttar och bajsläckage. Porrstjärnor som sysslat mycket med denna kladdiga historia har ofta ingen annan utväg än operation.
När det gäller bajsläckage så är det ingen risk. Man går inte runt med bajs i tarmen hela tiden, det finns en övre öppning. Om du skulle ha bajs närmast den först öppningen hela tiden så skulle det resultera i att varje gång du fiser så skulle det komma bajs. Om det är så i ditt fall, så bör du söka läkarhjälp.
Om jag släppte mig på en tjejmiddag skulle jag också tycka att det vore mindre pinsamt om jag lade till "oj, för mycket analsex, hehe".
Det finns ingen statestik som bevisar att det är vanligt att rumpan blir skadad vid analsex. Klart det går illa för vissa, som sagt. Men jämfört med hur många som har det så är det nog en förvinnande liten skara. Analsex är mycket vanligt. -
Du gillar fakta? Ta en titt på denhär sidan isf: www.analsexguiden.se/Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 19:02:46 följande:Är du trög? "- Analsex kan ge skador på ringmuskeln, redan vid ett första samlag. Det kan också leda till en uttänjning som gör det svårt att hålla tätt, helt enkelt." Säger alltså överläkaren på gyn Karolinska. Hon lär ju ha sett mer uttänjda rövhål än vad du har sett eller? Du kanske är utbildad läkare som kan bevisa motsatsen?
"Trots att analsex är någonting som fortfarande är tabubelagt så diskuteras det flitigt i media. De senaste tjugo åren så har den allmänna uppfattningen om analsex svängt mellan både mycket negativ och positiv. Man kan tycka att det är konstigt att politiker, religiösa och feminister ska ha en åsikt om hur andra människor lever ut sin sexualitet, men frågan har varit aktuell i alla tider. Även om analsex ofta skildras som en modern företeelse, så har människor haft analsex i många tusen år.
Det finns många myter kring analsex och den informationen som vi matas med genom media är inte alltid korrekt. Analsexguiden är en politiskt oberoende webbsida vars syfte det är att tillhandahålla information om analsex. Vi tar varken ställning för eller emot analsex, utan försöker tillhandahålla objektiv information kring ämnet."
-
Jasså? Jag tycker sidan är rätt enkel. Men du kanske föredrar information från någon mer seriös organisation? Vad sägs om sveriges eget riksförbund för sexuell upplysning, RFSU? De har en egen analsexpraktika. Och jag tror knappast att de skulle gå ut med en praktika i fickformat om "vägen till bra analsex" om det vore farligt eller om risken för att skadas vore överhängande.Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 22:00:20 följande:Var ju ingen vidare övertygande sida precis, väldigt luddigt. Men okej, smaken är som baken och lika så hålet. Det ger säkert en man med liten utrustning något när det kramar ordentligt kring Peter Nichlas.
www.rfsu.se/sv/Sexualundervisning/RFSU-material/Sidbank/Fakta-och-praktikor/Praktika-for-analsex/
Enjoy. -
Men, har du inte läst på något alls om ämnet? Det finns INTE bajs där och det är INTE trängre än vaginan. Du har ju uppenbarligen ingen koll alls på ämnet, så varför ens argumentera?Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 10:29:05 följande:Du har ju ingenting vettigt att komma med. Liten kuk? Ja vad annars skulle vilja få en karl att stoppa upp den i ett bajsigt tajt hål när det finns andra mer lämpade ställen att ha den på?
-
Say what?Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 14:28:28 följande:Tycker bara synd om brudarna som blir omkullsnackade och inte fattar bättre än att de kör upp krysset så du kan få knöla in den.
-
Med den kommentaren så bevisar du att du inte läst på i ämnet över huvud taget. Du verkar bara prata utifrån dina egna fördomar. Bara prova att läsa lite på RFSU's hemsida så får du veta mer om det du just skrev. Du kanske brukar vara dålig i magen, men alla är det inte.Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 14:24:44 följande:Du tror INTE att det finns rester av skit där??? Eh vart tror du att det finns då, packade som fina små hela korvar som inte lämnar några som helst spår efter sig??? Jesus vilka idioter det finns. ZZzzzzz
-
Faktum är att jag har rätt många vänner som jobbar inom sjukvården, som USK, syrror och dr. Jag har diskuterat ämnet med vissa av dem, som vänner, och det finns inget belägg för att man blir inkontinent osv eller ens skadas om man gör det rätt. Det finns såklart risker med allt, tex att man kan bli påkörd när man går över gatan. Men det är bara otur inget annat. Tror du alla homosexuella män går runt med blöja??Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 15:35:04 följande:Ring någon gyn mottagning eller mag/tarm och fråga istället för att rabbla upp dina länkar till almänna upplysningssidor som försiktigt vägleder folk som vill försöka...sen då? När dom praktiserat "packa bajs" i några år? Sjukhuspersonal som får se konsekvenserna? Därmed inte sagt att ALLA går runt som pensionärer med trasigt skithål men ändå. Uttalande av en barnmorska vid namn Titti: "Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läcker hela tiden… Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag."
Ring en mottagning själv och fråga. Och om du inte tycker att RFSU är en pålitlig källa när det gäller sexualupplysning så vet jag inte vad du har för krav."uttalande av en barnmorska vid namn Titti", pyttsan. -
oj, 10 år! Det var... utålligt må jag säga. Försod han inte innan dess? Tur att han fattat galoppen nu då.Anonym (jag - aldrig) skrev 2010-03-11 15:45:41 följande:Min make har försökt på alla sätt och vis i 10 år och insett att jag inte uppskattar det, (enligt alla konstens regler, alltid stoppat vid smärta) tycker inte alls om att han är där och fingrar, känner ingen som helst upphetsning, tvärtom istället. Nu låter han bli, för han föredrar sex som båda uppskattar istället, det ger mer åt båda.
-
Jag förstår inte denhär frågan som du ställer heller. Om det nu är en fråga.Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 16:58:42 följande:Vänner som jobbar inom sjukvården som du har tagit upp ämnet med??? Hohoho säkert... vad är det för fel på dig? Alltså ärligt, har du haft så mycket i arslet själv så att du VET?
Jadu, vänner inom sjukvården. Har många vänner överlag, bra kontakt med de flesta, vissa jobbar inom sjukvården. Inte så komplicerat. -
Men vad håller du på med? Är du 14 år eller? Må vara att du har en åsikt, tom anser dig sitta på sanningen, men du kan väl använda vårdat språk för det? Alla har rätt till att tycka sitt. Och när det gäller "sönderknullade anus" har du fortfarande inte kommit med något som verkar gälla majoriteten av dem som har analsex. Nåt enstaka fall fär det gått snett - självklart finns det det. Men du har ingen aning om hur vanligt det är med analsex. Det är mycket vanligt. Och hur kan du säga att "ingen vettig människa skulle pyssla med skiten"? Ta och skärp dig.Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 21:14:00 följande:debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000... Tror ingen vettig människa (fast ingen vettig människa skulle pyssla med skiten) ropar väl ut helt öppet "jag har blivit sönderknullad i anus för jag var så dum i huvudet så nu måste jag gå med blöja resten av livet" eller är du så jävla blåst att du tror det? Man lär dra en dumstrut över skallen och gå och gömma sig nånstans.