• svetsarn

analt?

hur får man sin tjej att gilla analt? tips?

• Svar på tråden analt?
  • Anonym (tröga människor)
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 16:50:10 följande:
    Faktum är att jag har rätt många vänner som jobbar inom sjukvården, som USK, syrror och dr. Jag har diskuterat ämnet med vissa av dem, som vänner, och det finns inget belägg för att man blir inkontinent osv eller ens skadas om man gör det rätt. Det finns såklart risker med allt, tex att man kan bli påkörd när man går över gatan. Men det är bara otur inget annat. Tror du alla homosexuella män går runt med blöja?? Ring en mottagning själv och fråga. Och om du inte tycker att RFSU är en pålitlig källa när det gäller sexualupplysning så vet jag inte vad du har för krav."uttalande av en barnmorska vid namn Titti", pyttsan.
    Vänner som jobbar inom sjukvården som du har tagit upp ämnet med??? Hohoho säkert... vad är det för fel på dig? Alltså ärligt, har du haft så mycket i arslet själv så att du VET?
  • Anonym (jag - aldrig)
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 16:51:02 följande:
    oj, 10 år! Det var... utålligt må jag säga. Försod han inte innan dess? Tur att han fattat galoppen nu då.
    Det har gått i perioder, han trodde jag skulle till slut ändra uppfattning, men nu har han fattat galoppen. Men han klagar inte på vårt sexliv, han har säkert fantasier, men han tycker nog att det är bättre att ha ett sexliv tillsammans med den man älskar än riskerar hela förhållandet pga fantasier. Jag är nog en "trist" fru, vill inte ha våldsamt eller fysisk gymnastiksex, utan tillhör den gruppen som verkligen njuter av vaniljsex. Vi har faktiskt hållt liv i vårt sexliv under hela vår tid vi varit tillsammans, ups och downs har det givetvis varit med barn och så. Men jag undrar hur många som i över 15 års tid i stort sett har haft sex 2-3 ggr veckan regelbundet (om man frånser barnsängstiden och sjukdomar).
    Vi ser vad vi har och är rädda om det.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 16:58:42 följande:
    Vänner som jobbar inom sjukvården som du har tagit upp ämnet med??? Hohoho säkert... vad är det för fel på dig? Alltså ärligt, har du haft så mycket i arslet själv så att du VET?
    Jag förstår inte denhär frågan som du ställer heller. Om det nu är en fråga.

Jadu, vänner inom sjukvården. Har många vänner överlag, bra kontakt med de flesta, vissa jobbar inom sjukvården. Inte så komplicerat.
  • Anonym (Gör rätt)

Ska det vara så svårt att fatta att vi alla är olika och gillar olika saker. Personligen älksar jag analsex numera efter jag mötte en man som visade mig hur underbart det kan vara.

Självklart kan inte alla gilla det men skrik inte ut om hur onormalt det är för den sakens skull. Gillar du det inte så fortsätt med det men pracka inte på mig dina känslor lika lite som jag prackar på dig mina.

Jag gillar det, du måste inte göra det, men du SKA respektera mig och min åsikt i frågan.

• ellenerika
    Anonym (Gör rätt) skrev 2010-03-11 18:25:12 följande:
    Ska det vara så svårt att fatta att vi alla är olika och gillar olika saker. Personligen älksar jag analsex numera efter jag mötte en man som visade mig hur underbart det kan vara. Självklart kan inte alla gilla det men skrik inte ut om hur onormalt det är för den sakens skull. Gillar du det inte så fortsätt med det men pracka inte på mig dina känslor lika lite som jag prackar på dig mina. Jag gillar det, du måste inte göra det, men du SKA respektera mig och min åsikt i frågan.
    =)

kunde inte sagt det bättre själv!
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 10:29:05 följande:
    Du har ju ingenting vettigt att komma med. Liten kuk? Ja vad annars skulle vilja få en karl att stoppa upp den i ett bajsigt tajt hål när det finns andra mer lämpade ställen att ha den på?
    Jag har inget vettigt att komma med, det var fan du som kom med det där med liten kuk. Snacka om att stå i glashus med en hink med sten...
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 15:35:04 följande:
    Ring någon gyn mottagning eller mag/tarm och fråga istället för att rabbla upp dina länkar till almänna upplysningssidor som försiktigt vägleder folk som vill försöka...sen då? När dom praktiserat "packa bajs" i några år? Sjukhuspersonal som får se konsekvenserna? Därmed inte sagt att ALLA går runt som pensionärer med trasigt skithål men ändå. Uttalande av en barnmorska vid namn Titti: "Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läcker hela tiden… Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag."
    Lögner och myter kommer du ingen vart med.
    Anonym skrev 2010-03-11 19:10:26 följande:
    Lögner och myter kommer du ingen vart med.
    Haha aaa då kan ju du bevisa motsatsen...nå?
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 19:37:01 följande:
    Haha aaa då kan ju du bevisa motsatsen...nå?
    Inlägg #34 står kvar. Plocka fram ett dokumenterat fall.
  • Anonym

Dokumenterat fall. Det är svårt med det där...

Anonym skrev 2010-03-11 21:10:34 följande:
    Dokumenterat fall. Det är svårt med det där...
    debatt.passagen.se/show.fcgi&conference=10500000000000408&posting=19500000004191891

Tror ingen vettig människa (fast ingen vettig människa skulle pyssla med skiten) ropar väl ut helt öppet "jag har blivit sönderknullad i anus för jag var så dum i huvudet så nu måste jag gå med blöja resten av livet" eller är du så jävla blåst att du tror det? Man lär dra en dumstrut över skallen och gå och gömma sig nånstans.
  • Anonym

Fött fyra barn och med tanke på dina tidigare länkar så har vi svaret där....

Grejen är att du hittar inga dokumenterade fall där nån fått problem av vanligt analsex. Inte analsex där man använd stora redskap och/eller våld utan vanlig pentering.

En anonym person som skriver på nätet är inget dokumenterat fall.

• Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 21:14:00 följande:
    debatt.passagen.se/show.fcgi?category=6500000... Tror ingen vettig människa (fast ingen vettig människa skulle pyssla med skiten) ropar väl ut helt öppet "jag har blivit sönderknullad i anus för jag var så dum i huvudet så nu måste jag gå med blöja resten av livet" eller är du så jävla blåst att du tror det? Man lär dra en dumstrut över skallen och gå och gömma sig nånstans.
    Men vad håller du på med? Är du 14 år eller? Må vara att du har en åsikt, tom anser dig sitta på sanningen, men du kan väl använda vårdat språk för det? Alla har rätt till att tycka sitt. Och när det gäller "sönderknullade anus" har du fortfarande inte kommit med något som verkar gälla majoriteten av dem som har analsex. Nåt enstaka fall fär det gått snett - självklart finns det det. Men du har ingen aning om hur vanligt det är med analsex. Det är mycket vanligt. Och hur kan du säga att "ingen vettig människa skulle pyssla med skiten"? Ta och skärp dig.
Svar på tråden analt?