Inlägg från: Lajkie |Visa alla inlägg
  • Lajkie

Varför får barn konstiga namn?

Petter-Niklas? Känner du någon SERIÖST som heter det?

Ninja då... det är väl inte särskilt konstigt. Det är ju samma som Vanja, Sanja eller vad som helst. Eller tror du dom menar en Ninjaturtlesgubbe? :)

♥ Sandra nov -06 ♥ Nelly okt -08 ♥ Lillebror bf april -10 ♥
  • Lajkie

Mitt barn heter förresten Sandra, hon är ju typ ensam om det i sin ålder (3½ år)... är jag/hon konstig då? :)

• Lajkie
    Breaking Dawn skrev 2010-03-11 10:40:32 följande:
    Hej vad roligt, ja det gör vi isåfall. Men jag vill ju vara lite anonym här så vi får lämna det där, jag finns bland mammans FB-vänner (Och JA twilight är grym ) Nej jag tycker inte heller att det är så chockerande egentligen, var mest kombinationen med efternamnet som var väldigt underfundigt. Men då kan man ju lika gärna döpa dem till Rafael eller Leonardo...heey nu fick jag nya pojknamnsförslag
    Jag svarade mest på TS där... missade att ni hade en Ninjakonversation. Jag gillar namnet Ninja. Tror det är finskt eller är jag ute o cyklar? =)

Rafael är ju lite gulligt, men min sambo skulle aldrig gå med på det... haha vad heter domandra Donatello och Michelangelo va? :)
  • Lajkie
    Stargirl skrev 2010-03-11 11:19:50 följande:
    Ninja betyder flicka på Spanska. Absolut inte finskt.
    haha okej =) ute o cyklade alltså!
    Men jag vet minst 2 st Ninja som är från Finland. Därför jag drog den paralellen :)
Svar på tråden Varför får barn konstiga namn?