• batgirl

    Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 ( nr 14)

    En ny tråd att snacka i.

    Våra små:
    LindaLii...3/8 Max, 22/4-08 Hugo
    Linnie78...13/8 Albin, kille född 26/1 -10
    AL25...15/8 Alexander, 8/10-08 Theodor
    Neela...19/8 Max, 3/7-08 Neo
    Bäbistokig...20/8 Leah
    Skytten75...21/8 Isabelle, 22/7-08 Nellie
    Mimmiliten...25/8 Louise
    Memlon...26/8 Philip, 25/2-09 William
    Mejann...26/8 Arvid, 12/5-09 Vidar
    Morre...31/8 Selma; 2:an BF 28/6 -10
    Danielaa...31/8 Caspher
    Smurfbaby...3/9 Axel, 21/3-09 Elias
    Marycow...3/9, Sam 20/5-09
    Batgirl...4/9 Ella, 25/10-08 Nova
  • Svar på tråden Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 ( nr 14)
  • batgirl

    En ny tråd...

    Linnie: Har lillen nåt namn än?

    Hoppas allt är bra med er alla. Allt är bra med oss. Har förresten bestämt oss för att prova på livet i Australien i ett par år. Flyttar i juni! Väldigt snart börjar jag inse...

  • Skytten75

    Batgirl: Tack för länken! Ska ni flytta till Australien i ett par år? Ska ni inte bo i ert nybyggda hus? Har ni jobb där? Juni det är snart. Vad spännande! Lycka till!

    Linnie: Jag undrar också vad lilleman ska heta?


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • LindaLii

    Oj va spännande Batgirl!! Lycka till med allt!


    ♥♥♥♥ Mamma till Max 3/8-06 och Hugo 22/4-08♥♥♥♥
  • batgirl

    Vi har inte haft några större tankar på att flytta innan utan tänkt att det kan vara kul att prova livet där nån gång, men vi har det ju så bra här. Men i slutet av förra året så insåg vi att ska man nån gång testa så är det ju bäst att göra det nu när barnen är små. Matt har jobb, börjar 15 juni. Jag räknar med att jag söker jobb när vi kommer dit. Huset här hoppas vi kunna hyra ut.

  • morre

    Hej allesamman, tack för trådinbjudan batgirl


    Vilken härlig inställning ang flytt till Australien. Klart man ska passa på när barnen är små, mycket mer komplicerat senare när de går i skolan. Själv börjar jag känna mig som värsta trygghetsnarkomanen, fast det kommer ju lite på köpet i och med föräldraskapet
    Är det bra med alla, stora som små?
    Här är det fint, Selma ser verkligen fram emot att bli storasyster. Hon har börjat på en ur o skuravd också här på dagiset och det verkar toppenbra.  Fast nu är hon minstingen i gruppen Dom äter ute ett par dar i veckan sen när det blir bättre väder och har massa roliga saker för sig verkar det som. Tex. åker buss in till stan och åker skridskor mm, förutom all mulleaktivitet o sånt i skogen förstås. Verkar jättebra!
  • Linnie78

    Hej!!

    Batgirl - Tack för länken..Bra att du fixar!! Låter fantastiskt att åka till Australien! Känns lockande att åka ner o hälsa på er!

    Morre - Hade velat ha ur och skur till Albin men det finns inte så många såna förskolor och närheten till dagis känns just nu viktigast.

    THEO heter våran lilla kille som blev 7 veckor igår! 
    Här går dagarna för fullt och just nu längtar vi efter vårt hus som blir klart i oktober!

  • Smurfbaby

    Tack för tråden!

    Har precis klarat av 1-års kalas med familjen. Storebror blev lite svartis på alla lillebrors presenter... Är inte lätt att inte få vara i centrum

  • Mejann

    Hej, hej!
    Nu hittade jag också hit

    Batgirl: Oj, det blir en omställning att flytta till Australien men jag håller med om att ska man prova på så är det lika bra att göra det nu. Frågan är om ni kommer att komma hem sen igen..?

    Hos oss är allt bara bra förutom att Johan fortfarande inte hittat något nytt jobb. Så han är hemma med pojkarna på dagarna... Tiden går ju bara så fort, tänk att våra småttingar kommer att fylla 4 år (!) i sommar/höst. Med två barn får man inte speciellt mycket tid över för sig själv så det är väl därför man tycker att tiden går så fort också.

    Linnie: Spännande med husbygget!

    Kan ju tillägga att Mimmiliten har nummer två på gång också. Har för mig att det var beräknat till april nångång.

  • Skytten75

    Mimmiliten: Grattis! Nu har väl alla i tråden två barn eller barn nr två på väg.
    Är det någon som ska nr 3?


    Isabelle 060821 och Nellie 080722
Svar på tråden Göteborgstöserna med barn födda juli-sep 2006 ( nr 14)