• Kattfabriken

    Blir så ledsen...........

    Behöver lite peppning!
    Avbröt graviditeten den 7 feb pga grava missbildningar i hjärnan. Vi har försökt hantera allt som hänt och det känns som om vi börjat gå vidare (med minnet av vår fina son i våra hjärtan).

    Jag har dock inte slutat blöda, det har snarare blivit värre och jag känner mig dålig. Gick till gynakuten igår. Det visade sig att jag fått inflammation i livmodern samt att jag har rester av moderkakan kvar och måste in och skrapas.

    Jag vill att detta skulle ta slut nu. Ville få tillbaks min mens, min kropp.... och vill försöka få barn igen. Nu kommer jag att gå ytterligare 4-6 veckor innan mensen är igång.

    Jag är livrädd att det ska bli några komplikationer så att vi inte kommer att kunna få fler barn.

    Allt känns så jobbigt nu...............

  • Svar på tråden Blir så ledsen...........
  • caos

    kramar...vet hur tungt allt är.....jag hade hoppats på ett plus så fort som möjligt men idag fick jag min andra mens sedan avbrytandet.....jag var också livrädd för komplikationer...tror att det är naturligt att känna så....de är så duktiga idag så jag tror inte att du behöver vara orolig..och mensen kommer tillbaka ....och till slut så får vi vårt efterlängtade plus fast det känns inte så just nu

  • Giddy

    Massor med kramar!

    Jag abröt min graviditet den 7 januari och har fortfarande inte fått mens. Önskar så att jag fick den så jag skulle veta att kroppen än i skick. Jag har precis samma rädsla som dig, att något ska ha gått snett så jag inte kan få barn igen...

  • caroline 32

    Kram !
    Bra att du sökte så du får hjälp att få ordning på din kropp !
    Man kan tycka att det är nog så jävligt så ska det jävlas ändå på något sätt.
    Hoppas allt blir bra !

  • Kattfabriken

    Jag var i 20+4 när Love föddes, den 7 februari.
    Igår var jag inne och skrapades. Det gick bra och jag blöder inte alls lika mycket längre men nu har jag som "mensont".

    Det känns faktiskt lite bättre nu. Hoppas verkligen att inga komplikationer uppstår och att min kropp kommer tillbaks snart igen.
    Läkaren tyckte att jag skulle vänta till 1 eller 2 menstrationer innan vi började testa att bli gravida igen.

    Kram

  • lizagirl

    Beklagar verkligen, jag kan inte för allt i världen förstå det du går igenom..
    Hoppas ni får bli gravida snart igen med ett "friskt" barn.
    Kramar från mig


    ♥ Julia & Alice & bebis i magen BF 16/9-10 ♥
Svar på tråden Blir så ledsen...........