• sok

    våra oktoberbebisar09, del 3

    Här kan vi fortsätta prata om våra små mirakel!
    Alla välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-13 21:34
    Vi finns även på facebook:

    www.facebook.com/

    (ansök om medlemsskap i gruppen)

  • Svar på tråden våra oktoberbebisar09, del 3
  • Ciliam

    Jag, hann först!{#lang_emotions_smile}

    Guldplutt, förstår att inga ord hjälper just nu. Men tänker på dig och hoppas allt blir bra snart. Förhoppningsvis kan du få igång amningen igen när du piggnat till, om du vill.

  • annanka

    Kladdar lite för att få den till favoriter!


    I min värld är alla en ponny som äter regnbågar och bajsar fjärliar
  • Minifer

    annanca jag älskar din sidfot. Det går inte att vara ledsen och titta på den =)

    För lite ledsen är jag, blöder =( Så det blir väl ingen bebeb denna gången. Antar att det är ett sådant där megatidigt mf. Är ju på bim-3 fortfarande. Blö. Men som sagt, hade ju svårt att gå med på det, så. TYcker mest synd om guldplutt just nu.

  • annanka
    Minifer skrev 2010-03-13 14:56:21 följande:
    annanca jag älskar din sidfot. Det går inte att vara ledsen och titta på den =) För lite ledsen är jag, blöder =( Så det blir väl ingen bebeb denna gången. Antar att det är ett sådant där megatidigt mf. Är ju på bim-3 fortfarande. Blö. Men som sagt, hade ju svårt att gå med på det, så. TYcker mest synd om guldplutt just nu.
    Åh, så trist! Men gubben din blir väl lite "glad" nu när ni får öva mera!
    Min sidfot är ett citat ur filmen Horton och jag bara älskar det, för som du säger, inte kan man vara depp i den världen.
    I min värld är alla en ponny som äter regnbågar och bajsar fjärliar
  • minimou
    guldplutt: åhh, din stackare! det låter som du har det riktigt tufft. förstår att du saknar dina älsklingar en massa. kramar

    minifer: Nej, vad tråkigt att du blöder! fast det behöver ju inte vara missfall heller. du får göra nytt test lite senare.

    Här har vi testat morot i en dryg vecka, och tillslut blev lillasyster förstoppad tror jag för hon bajsade inte på 3 dagar och blev bara oroligare och oroligare. Då gav jag henne aprikos och hon bajsade massor.(det var i torsdags morse)Men efter det har hon blivit skrikigare och skrikigare. Nästan hela dagen idag har hon varit helt galet skrikigt. Riktigt vrålar. Bara korta stunder som hon är nöjd och när hon sover. Jagvet inte om det är aprikosen hon reagerat mot, eller om det är tänder på gång fast jag inte ser någon svullnad än...så svårt att veta i den här åldern ju.
  • Minifer
    annanka skrev 2010-03-13 15:13:15 följande:
    Åh, så trist! Men gubben din blir väl lite "glad" nu när ni får öva mera! Min sidfot är ett citat ur filmen Horton och jag bara älskar det, för som du säger, inte kan man vara depp i den världen.
    Horton? Inte sett, det får jag kolla upp =)

    Monomi: Jag tänkte jag skulle avvakta och ser hur det går med blödandet. Känns så skumt att jag inte har ont. Alla mf jag haft har gjort oont, och har alltid haft en sjuhelvetes mensvärk, fick alltid vara hemma från jobbet de dagarna. Men samtidigt kan ju graviditeten ha trollat bort det (inte mig emot). Tänkte jag testar på Bim, och är det neg då med så ger jag upp helt. Ifall jag inte börjar tokblöda tidigare alltså
  • sok
    annanka skrev 2010-03-13 14:41:50 följande:
    Kladdar lite för att få den till favoriter!
    annars finns det längst ner på sidan där man kan klicka så läggs tråden i favoriter utan att man behöver  kladda!
  • sok

    minifer
    har du haft flera mf tidigare?
    hoppas det inte är ngn fara o att du är gravid!

  • Minifer
    sok skrev 2010-03-13 16:06:11 följande:
    minifer har du haft flera mf tidigare? hoppas det inte är ngn fara o att du är gravid!
    har haft två, ett som var supertidigt, typ runt bim, och ett som var i v7. Fast det sista var välkommet eller vad man skall säga eftersom jag VERKLIGEN inte ville ha barn med mitt vidriga elaka chauvinistiska svin till ex, och bodde i Brasilien där abort är illegalt så hade PANIK. Då där var det tur i oturen. Menar mest att det är inget jag var särskilt ledsen över. Det tidiga kom när vi försökte bli med barn, så det var lite jobbigt, men samtidigt var det ju så tidigt. Har inte haft oturen att mista ett önskat barn efter flera veckor i magen, och det är jag oändligt tacksam för.

    Och tack! Hoppas hoppas det bara är lite blod =/
  • annanka
    sok skrev 2010-03-13 16:03:28 följande:
    annars finns det längst ner på sidan där man kan klicka så läggs tråden i favoriter utan att man behöver  kladda!
    Jag vet, men det är ju inte hälften så kul som att bara skriva ingenting

    Minifer: kolla upp den, Sebastian kommer älska den när han är 2-3 år
    I min värld är alla en ponny som äter regnbågar och bajsar fjärliar
Svar på tråden våra oktoberbebisar09, del 3