Tygblöjetråden 24
Okej, min tjej kissar nog sådär lagomt, vi provar såhär då. Så skönt att ha många blöjor igen, våra har gått sönder en efter en så det var lite akut läge här.
Okej, min tjej kissar nog sådär lagomt, vi provar såhär då. Så skönt att ha många blöjor igen, våra har gått sönder en efter en så det var lite akut läge här.
Då vi har IV AIO räcker de som de är, bara på natten kan vi ibland lägga i ett inlägg.
Jag tycker nog det stinker om våra
Öppen tvättkorg, alltid ur med iläggen, men ändå luktar det starkt av kiss. I hallen dessutom.. Ligger max 2 dagar.
Babyland säljs ffa på E-bay, tillverkas och skickas från Kina. Jag har köpt en del, 3/10 går sönder men de som håller har hållt bra. Det är tryckknapparna som går sönder/lossnar och ibland har PULen släppt. Billiga dock, ca 35kr för 1 blöja och ett ilägg, men ett ilägg räcker verkligen inte. 2 minst, eller annat märke. Jag har sett att de säljs dyrt på Tradera och liknande, mittråd är att köp själv från Ebay, jag har aldrig fått extra avgifter som tull pålagt. Smidigt!
Nygravid och har tygisar till dottern på 2½. Nu är hon i högträning med potta men det går sådär. Hur som helst, maken vill inte ha tygisar till nästa, pga stanken och tvätandet. Jag kan bara hålla med om att det är rätt äckligt men har fler positiva åsikter än negativa, jag vill ha dom! Frågan är, hur jämkar man? Vi har IV vikisar AIO, frotte, Fuzzi och lite blandat. Vet inte om jag borde ge med mig
Här är det kisslukten, ammoniak! Vi tvättar dom varannan, vartredje dag.
Loreena, han är på jobbet så jag får fråga sen. Är själv hemma och vabbar. Vi har pengarna tillsammans här.
Jag har i de flesta fall använt Weleda, bara i nödfall Inotyol men den är superbra för läkning om så krävs!
Här är frågan ställd att om jag sköter fram tills att blöjorna är i maskinen och han efter så kan vi köra tyg till nästa men jag fick inget rakt svar. Då kom även att ja men det är jobbigt när man ska bort.... Så less på ointresset för vad som är bra för bebisen!
Jo när vi åker bort som i övernattning gör vi det, men han menar fika hos andra, stan, utflykter.. Då är det inte mycket ide med tygisar då vi ofta haft engångs på natten. Hemma vaken tid kvar bara
Nä precis. Jaja, det är jag som kommer att vara hemma första året så då bestämmer jag, bestämmer jag nu
Jag använder IKEAS tvättlappar i frotte alt. skumgummitvättlapparna.