• Anonym (Linacc)

    Tråden för oss som gillar smisk

    Här är tråden för oss som gillar att få smisk för de som gillar att ge. Här kan vi diskutera allt ifrån redskap, ställningar mm.


     


    Är det någon som har provat IKEAS orm-skohorn? Jag och sambon är inne i en smisk=bestraffning period. Det innebär att smisk endast delas ut när jag varit olydig och inte vid sex. Kläder behålls på och smisket efterföljs av tid i skamvrån eller straffarbete. I går var det dags och det var välförtjänt. Min sambo plockade fram orm-skohornet. Jag hade inte sett det tidigare och blev rätt förvånad. Vid första anblicken ser det inte speciellt skarpt ut men jag hade fel. Jag fick ställa mig på alla fyra i sängen och min man tog ett tag kring min nacke. Alla som har fått smisk vet hur svårt det är att stå på alla fyra utan stöd på mjukt underlag. Det krävs verkligen att man tar emot smisket. Första rappet träffade rakt över båda skinkorna. Jag blev förvånad av smärtan som kändes som en mix mellan ett brett läderbälte och en hårborste. Fick 30 hårda rapp innan jag fick kliva ner och ställa mig i skamvrån.


     


    Vilka redskap föredrar ni?


    Får ni tillräckligt med smisk?


    Vad vill ni ändra på?


    Vilken är den bästa ställningen?

  • Svar på tråden Tråden för oss som gillar smisk
  • Anonym (S)

    Me like :) Ska bra hitta nån som vill göra de oxå....

  • StyggeMicke

    Skaffa ett ridspö! Antingen i en butik för hästutrustning, eller i en sexleksaksbutik - med ett litet hjärta längst ut.När kvinnan rider sin älskare kittlar han henne på stjärten med spöt och rappar henne lagom hårt några gånger... Härligt!

  • Tukt

    Tycker det är en svår fråga utifrån var gränsen för smisk och pisk går.
    Smisk känns för mig personligen bara konstigt och konstruerat, medan pisk är mer ett behov än något som gillas.

  • Anonym (Conny L)

    Lägger upp henne över knäet och placerar min påle högt uppe mellan låren. Smiskar med handflatan och känner hur skönt det svider. Jag smiskar, smeker, smiskar, smeker. Hennes stjärt blir röd och het.

    Har svårt att hitta på något att säga, straffande ord, det känns mest dumt.

    Ibland när hon ligger på rygg smiskar jag hennes härliga bröst också. Hon verkar gilla det också.

    Vet inte vad det är, kanske en känsla av kraft eller makt. "Jag gör vad jag vill med dig." Någon som vet psykologin bakom?

  • Anonym (piska)

    Jag brukar ge min fru smisk för att hon ska erkänna om hon knullat med någon annan eller tänkt på att göra det.... Ibland har hon det och då blir hon belönad med att jag knullar henne.

  • StyggeMicke
    Anonym (pi(l)sk) skrev 2010-04-03 22:39:04 följande:

    Här är en till som gillar att få smisk. Men än är det bara ett sexuellt inslag. Det är rätt nytt för oss (ca 1/2 år). Fick en rejäl omgång igår OCH idag. Min man tänder ordentligt av att smiska mig. Det var jag som först insåg min undergivna läggning och hans dominanta sida blir starkare och starkare. Igår tvingade han mig till än det ena än det andra. Lydde jag inte eller svarade jag inte tillräckligt fort fick jag redigt med smisk. När jag berättade idag att jag var röd och öm, sa han att det bara var bra och frågade om jag tyckte om det. Sedan fick jag mer smisk. Så nu har jag lite svårt att sitta...


    Synd att du inte kan leva ut det med din partner. Kanske kommer det senare, man vet aldrig. Själv var jag över 40 när jag insåg att jag njöt av att få smisk och det började med några lätta slag på musen när jag och mannen var lätt berusade för ett par år sedan...
    Läs sexnovellen "Cajsa får smisk och kuk" på exnoveller.se
  • Anonym (Uniformen)

    Jag har ett uniformsyrke och min sambo tänder på uniformer...
    Så ibland när jag kommer hem så lägger jag upp henne på mitt
    uniformsklädda knä och lyfter på hennes kjol för att ge lite smisk.
    Hon uppskattar det mycket.
    Efter en stunds smisk bär jag in henne till sovrummet.

  • Anonym (Meränvanilj)

    I helgen hade jag och min KK en riktig omgång. Först ordentlig dominans där hon sitter på golvet med ögonbindel och fängsel till händer o fötter. Har två piskor med olika ändar som jag omväxlande använder för att mjuka upp henne. Börjar sakta med beröring och små rapp för ett efter en stund gå över till att piska henne över hela kroppen med båda samtidigt. Slutar inte förrän hon ber mig ****** henne. Lite kul för hon är jättepryd till sitt sätt och sitter långt in för henne. Som ett stopp-ord... 
    Sen får hon ligga över mitt knä och jag börjar med små slag, lite löst och sakta. Ökar sen takten och slår hårdare och hårdare. När rumpan är riktigt röd och hon är på gränsen av vad hon klarar får hon *** bakifrån med ett irdentligt grepp i håret... Så ser vårt smisk ut....

  • Anonym (Slyna till fru)

    För cirka 2-3 veckor sedan, gick min man lös på mig. Vi hade inte haft sex på ett tag, båda hade haft mycket på jobbet och vi har precis flyttat från hus till lägenhet etc. Jag var frustrerad, han var frustrerad. Jag gillar smisk och dominans för det mesta men lagom är bäst. Nåväl, jag tänkte att jag skulle pigga upp honom lite med ett sexigt men kärleksfullt sms - där jag beskrev att jag längtade efter honom. Fick som svar "Älskar dig. Du är en olydig flicka. Visa mig respekt slyna, visa mig din våta fitta." Jag blev paff men otroligt kåt. Precis vad jag och vi behövde.  Fick en massa instruktioner av honom hela dagen. 

    När han kom hem, låg jag i sängen iklädd svarta ministring och svart behå. Han river av mig täcket, kastar ner mig på golvet. Ber mig svanka och smiskar mig hårt. Han pullar mig och smiskar om vart annat. Sen tar mitt huvud och munknullar mig och örfilar mig. Det är första gången han örfilar mig och just där och då gillar jag det något otroligt mycket. 

    Jag ska inte bli långrandig. Men örfilarna som jag fick var lagom hårda och efter allt detta var jag både röd och öm på rumpa, fitta och kinder. Sen dess har vi inte utövat detta, men jag vill ha mer. Jag älskar honom, han mig. Skäms över detta dock. Någon annan kvinna som kan berätta mer? Eller sina historier.   

  • Anonym (Conny L)

    Gillar kvinnor att få smisk på brösten också? Fittan?

  • Anonym (Slyna till fru)
    Anonym (Conny L) skrev 2020-12-18 12:59:43 följande:

    Gillar kvinnor att få smisk på brösten också? Fittan?


    Inte brösten det är för ömma för mig. Men gärna mellan benen när jag är riktigt våt. svider och kittlar på ett skönt sätt
  • Anonym (Slyna till fru)

    Nu har frun varit olydig. Fick precis härligt smisk på baken av min man då han tycker att jag bär så "slyniga" kläder (läs:sexiga). Det gör mig så otroligt våt att få smisk just nu. 

  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Slyna till fru) skrev 2020-12-16 09:52:03 följande:

    För cirka 2-3 veckor sedan, gick min man lös på mig. Vi hade inte haft sex på ett tag, båda hade haft mycket på jobbet och vi har precis flyttat från hus till lägenhet etc. Jag var frustrerad, han var frustrerad. Jag gillar smisk och dominans för det mesta men lagom är bäst. Nåväl, jag tänkte att jag skulle pigga upp honom lite med ett sexigt men kärleksfullt sms - där jag beskrev att jag längtade efter honom. Fick som svar "Älskar dig. Du är en olydig flicka. Visa mig respekt slyna, visa mig din våta fitta." Jag blev paff men otroligt kåt. Precis vad jag och vi behövde.  Fick en massa instruktioner av honom hela dagen. 

    När han kom hem, låg jag i sängen iklädd svarta ministring och svart behå. Han river av mig täcket, kastar ner mig på golvet. Ber mig svanka och smiskar mig hårt. Han pullar mig och smiskar om vart annat. Sen tar mitt huvud och munknullar mig och örfilar mig. Det är första gången han örfilar mig och just där och då gillar jag det något otroligt mycket. 

    Jag ska inte bli långrandig. Men örfilarna som jag fick var lagom hårda och efter allt detta var jag både röd och öm på rumpa, fitta och kinder. Sen dess har vi inte utövat detta, men jag vill ha mer. Jag älskar honom, han mig. Skäms över detta dock. Någon annan kvinna som kan berätta mer? Eller sina historier.   


    Det där låter alldeles underbart och jättehärligt! Finns inget att skämmas för. Varför känner du så? Det är ett sätt att få leva ut känslor och fantasier som inte hittar ut annars. Har gjort ganska exakt så med flera kvinnor och det har alltid varit lika underbart för oss båda. Förlösande, man blir en ny människa efteråt. 
    Nu svarade jag fast jag är men, men kanske ok ändå...
  • Anonym (Slyna till fru)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2020-12-19 21:23:39 följande:

    Det där låter alldeles underbart och jättehärligt! Finns inget att skämmas för. Varför känner du så? Det är ett sätt att få leva ut känslor och fantasier som inte hittar ut annars. Har gjort ganska exakt så med flera kvinnor och det har alltid varit lika underbart för oss båda. Förlösande, man blir en ny människa efteråt. 

    Nu svarade jag fast jag är men, men kanske ok ändå...


    Känner mig smutsig just där och då. Men efter så känner jag att det var precis vad jag ville ha. Har på senaste tiden mer och mer viljat ha det mer och mer hårdhänt. Vill att han styr mig. Kanske handlar det om min vardag i stort.

    Jag gillar att prata snuskigt, sära på mig och bjuda ut mig som en fjortis slampa . Men annars är jag pryd och som vem som helst. Har nog inte bejakat denna sida tidigare.

    Berätta mer om hur du behandlat din kvinna. Låter så härligt. Du hade ju gärna fått ta hand om min rumpa och kropp tillsammans med min man...
  • Liza86

    Behöver va med nån som vet hur man gör det sexigt. Smiska kan väl alla göra men det är skillnad på kvalitet och på lekmän eller rent av klumpiga noviser.

  • StyggeMicke

    Förberedelsen / avklädningen är viktig! Ha gärna tajta jeans. Be din kille att dra dig till sig, knäppa upp dina jeansknappar och dra ner blixtlåset. Sedan brottar han - snällt - ner dig så du ligger på mage över hans knän. Dina jeans dras ner till knävecet, även dina (sixiga små string-) trosor. Sedan får du smisk! Efter en stund blir det mer och mer kel & gos, mindre och lösare slag... SExet efter denna behandling är fantastiskt!

  • Anonym (Slyna till fru)

    Fick ordentligt med smisk under lunchen! Hade lite rollspel hemma innan mannen skulle spela padel. Älskar att skämmas på detta sätt. Olydigt. Och han som måste straffa mig. 

  • Anonym (Uniformen)
    StyggeMicke skrev 2021-01-14 13:34:21 följande:

    Förberedelsen / avklädningen är viktig! Ha gärna tajta jeans. Be din kille att dra dig till sig, knäppa upp dina jeansknappar och dra ner blixtlåset. Sedan brottar han - snällt - ner dig så du ligger på mage över hans knän. Dina jeans dras ner till knävecet, även dina (sixiga små string-) trosor. Sedan får du smisk! Efter en stund blir det mer och mer kel & gos, mindre och lösare slag... SExet efter denna behandling är fantastiskt!


    Detta låter härligt
Svar på tråden Tråden för oss som gillar smisk