• Anonym

    Grannen kom och knackade på dörren mitt i natten!!

    Vi har bott i vår nya lägenhet i 2 veckor och sonen som är 1,5 år vaknade vid 3 tiden på natten och skrek i max 10 min. Då kommer grannen och knackar på mitt i natten och säger att vi får tysta ner våran son...Hallåååå!!!! Han skrek i 10 min Det får man väl ändå tåla om man bor i lägenhet eller???

  • Svar på tråden Grannen kom och knackade på dörren mitt i natten!!
  • Anonym

    Att de ens orkar gå över för en sån sak. De har nog andra problem och de känner att de måste gå upp på natten för att tala om det.

  • Anonym

    Tycker också de borde tåla det. De har väl inget att göra antagligen. Och så sa hon att hon vaknade av sonens skrik. Då måste hon var VÄLDIGT lättväckt i så fall!!!!

  • Alexandra84

    Vet du vad, den där personen har på tok för mycket fritid!

    Jag satt och läste i hem och hyra för nån vecka sedan. Där tog dom upp just detta om barn som leker och även låter om nätterna. Dom sa då att det är inget som hyresvärden får skriva ner ens. Att klaga på det är helt onödigt, man får ingen varning eller liknande ändå.

    Om jag var du så skulle jag däremot kontakta hyresvärden och klaga på att dom kommer och ringer på mitt i natten.
    Det om nåt är ju störning!


  • Lilaa

    men herregud vilken idiot. Barn gråter ju även på natten. Helt sjukt att ringa på för en sån sak. Skillnad hade det varit om barnet gråtit flera timmar. Bor man i lägenhet får man tåla ljud. Grannen måste ju vara extremt känslig och jag håller med inlägget ovan om att det var grannen som störde er mitt i natten.

  • fruis

    Grannen är ju knäpp. Hur menade han att du skulle lugna ett hysteriskt barn på en sekund? Det är ju inte precis som så att ni föräldrar vill att ert barn ska skrika mitt i natten...

  • Gnomy

    3 på natten? Stackars granne (och er!).

    Handlar det om 10 min vid ett tillfälle kanske det är lite overkill att säga till, samtidigt är det klart bättre att säga till direkt än att ligga i vaken i sängen och koka av ilska.

Svar på tråden Grannen kom och knackade på dörren mitt i natten!!