Inlägg från: bluebird |Visa alla inlägg
  • bluebird

För oss pladdriga.

CuteElliz skrev 2010-03-18 22:15:35 följande:
    har inte tagit ngn... har inte känts som att det ens kan hjälpa idag faktiskt... det gör mer ont idag än det gjorde igår...
    Har du långt till BB?
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-18 22:19:31 följande:
    det beror på i vilken stad jag ska föda... till Linköping är det ca 4,5 mil... o till Norrköping är det lite längre ändå... =p
    Ok, så mitt råd om att resa på dig och börja jogga/gå fort är då kanske inte så lysande. Det var nämligen så jag fick ut minstingen på fyra timmar.{#lang_emotions_wink}
  • bluebird

Väntar med spänning in information om hur natten gått för dig CuteElliz. {#lang_emotions_sealed}

• bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:18:43 följande:
    Är det bebis pågång tror ni?
    Hoppas.
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:22:23 följande:
    Vinnaren får ett signerat idolfoto av mig ;)
    Måste vinna!!!{#lang_emotions_sealed}
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:22:00 följande:
    Ska fråga hennes syrra sen om jag får kontakt med den bruden. Så spännande, ska vi starta en vadslagning i vikt och tid? Jag tror på 52cm, 3638gr och 10:00 idag :)
    Tror du att hon får en sån klump? Jag tror vikten kommer att ligga på ca 3200 och längden 50 cm, föddes kring 5:15 imorse.
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:29:50 följande:
    japp jag tror på en flodhästunge, en dvärgflodhäst då ;)
    *skrattar* {#lang_emotions_laughing}

Så många dagar extra har den ju inte bakats, men vi får se vem som har rätt. {#lang_emotions_wink}

Ska hänga upp ditt signerade foto på väggen, håller på att välja ut en lämplig plats redan nu.
  • bluebird
    Denebola skrev 2010-03-19 09:37:45 följande:
    Nämen det var väl en elefant hon skulle ha?Jag gissar att elefanten kommer 11.53, väger 3360 och är 51 cm lång. Så ta inte ut segern i förskott, Bluebird!
    Vi får väl se. {#lang_emotions_djavulsk}
  • bluebird
    t0va skrev 2010-03-19 09:39:02 följande:
    nej men hon har varmluftsugn så då går det fortare ;)
    Det har du ju rätt i, och de blir väl "bulligare" då också, fan, det tog jag inte med i beräkningarna. {#lang_emotions_yell}
  • bluebird
    CuteElliz skrev 2010-03-19 09:44:47 följande:
    vad roliga ni är... men vi åkte in på kontroll i natt... stackars min sambo... han fick vara vaken från halv sex på morgonen till ungefär halv fyra imorse... men iaf... dom gjorde ctg på mej o såg att jag visserligen hade sammandragningar men att dessa påverkade livmodertappen ganska lite... sen gjorde bm som tog emot oss en undersökning på mej som visade att livmodertappen var intakt fortfarande, men hade börjat mjukna... o sen konstaterade hon att jag var öppen 2 cm...så nu hoppas jag på att den kommer i helgen...
    Men vad fan CuteElliz, nu får du ta ett snack med den där ungen.{#lang_emotions_yell}

Jag vill ju ha det signerade kortet ju. {#lang_emotions_frown}
Svar på tråden För oss pladdriga.