Traderatråden nr 16
Har inte ork med såna köpare så slipper dem hellre.
Gillar alla snälla köpare som får en glad. En del som mailar för att tala om att de fått kläderna och att de är nöjda och glada, då blir min dag bra
HATAR stressade o oärliga köpare/säljare! Blockar DIREKT from NU!!
Blockar även köpare/säljare som inte följer Traderas regler fr dag 1!! Är såååå fucking tried of them!
Vad gör man när man får ett mail från en köpare som skriver..
"Kan tyvärr inte betala min vara."
Sen inget mer..
Jag mailade tillbaka till henne och frågade vad hon tyckte att jag skulle sätta för omdöme på henne.. Då skrev hon " Positivt så kan jag sätta det på dig också... "
Vad skulle hon ha för anledningen att sätta negativt på mig??
Sätter jag negativt på henne så vet jag ju vad jag får tillbaka.. ett hämndomdöme...Och dessa är jag så trött på!
spärra telia74...
Bjuder men betalar inte..Mailar bara och säger att hon "inte kan betala" trots att hon bjudit dagen innan..
Om någon som har vunnit en auktion den 31/10 och inte betalar NÄR kan jag sätta negativt omdöme då utan att riskera negativt tillbaka?
SPÄRRA !!!
gotlandsmona
En av de mest otrevliga och oseriösa säljare på Tradera, Vill ha alldeles för mkt pengar för frakt trots "samfrakt". Jag har nu fått 4 st negativa omdömen TROTS att jag betalade omgående pga att jag ifrågasatte frakten... Fy fan vad jag tröttnar på att psykfall på Tradera.