Inlägg från: Väntarochlängtar |Visa alla inlägg
  • Väntarochlängtar

Traderatråden nr 16

annat82 skrev 2010-10-29 13:22:35 följande:
    Har börjat spärra köpare som är otrevliga även om de betalar i tid. Fick ett mail igår där hon egentligen bara behövde berätta att hon betalat, men dessutom var tvungen att med versaler mailet igenom berätta hur jag borde skicka paketet, att jag ska tejpa fast frimärkena och att hon förväntar sig snabb leverans.
    Har inte ork med såna köpare så slipper dem hellre.
    Gillar alla snälla köpare som får en glad. En del som mailar för att tala om att de fått kläderna och att de är nöjda och glada, då blir min dag bra
    Me too... Blockar alla "wackos" från dag 1.... Är jävligt trött på knäppskallar! Ärlighet är helt ok för mig.. Men knäppisar går fetbort! Likaså oärliga människor och gnälliga människor!
  • Väntarochlängtar
    annat82 skrev 2010-10-29 14:11:39 följande:
    Det finns tillräckligt många bra både köpare och säljare så de dåliga kan man vara utan
    Sååååååååå sant!
  • Väntarochlängtar

Vad gör man när man får ett mail från en köpare som skriver..
     "Kan tyvärr inte betala min vara."

Sen inget mer..

Jag mailade tillbaka till henne och frågade vad hon tyckte att jag skulle sätta för omdöme på henne.. Då skrev hon " Positivt så kan jag sätta det på dig också... "

Vad skulle hon ha för anledningen att sätta negativt på mig??

Sätter jag negativt på henne så vet jag ju vad jag får tillbaka.. ett hämndomdöme...Och dessa är jag så trött på!

• Väntarochlängtar

spärra telia74...

Bjuder men betalar inte..Mailar bara och säger att hon "inte kan betala" trots att hon bjudit dagen innan..

Om någon som har vunnit en auktion den 31/10 och inte betalar NÄR kan jag sätta negativt omdöme då utan att riskera negativt tillbaka?

• Väntarochlängtar
    Tonarslisa skrev 2010-11-05 14:07:50 följande:
    Du har 60 dagar på dig att lämna omdöme.
    Ja.. men när går tiden ut? Vid 59 tim och 23.59 min?
  • Väntarochlängtar
    Väntarochlängtar skrev 2010-11-05 23:58:35 följande:
    Ja.. men när går tiden ut? Vid 59 tim och 23.59 min?
    Jag menade 59 dagar och vid midnatt eller vad?
  • Väntarochlängtar

SPÄRRA !!!   

gotlandsmona

En av de mest otrevliga och oseriösa säljare på Tradera, Vill ha alldeles för mkt pengar för frakt trots "samfrakt". Jag har nu fått 4 st negativa omdömen TROTS att jag betalade omgående pga att jag ifrågasatte frakten... Fy fan vad jag tröttnar på att psykfall på Tradera.  

• Väntarochlängtar
    Tonarslisa skrev 2010-11-17 18:20:02 följande:
    De där väger väl inte så mkt? Hade nog kostat 43;- med Schenker
    Precis... Hon ville först ha 165 kr för att skicka lite lego..... SÅÅÅ otrevlig! SPÄRRA henne!
Svar på tråden Traderatråden nr 16