Traderatråden nr 16
Idag gick det apdåligt tycker jag...
Idag gick det apdåligt tycker jag...
Varför är en del så himla aggresiva i sina mail om de är missnöjda med ett köp? Kan man inte vara vänlig till att börja med?
Fick precis ett "syrligt" mail att jag hade missat fläckar på en tröja - naturligtvis så låter jag köpet gå tillbaka , men måste man vara på hugget med en gång?? Om man har närmare 3000 positiva omdömen så finns det väl en anledning till det??
Jag har vunnit 5 t-shirts för 1 kr.... Nu vill säljaren ha 105 kr för dessa och då " har hon dragit av på frakten"...... ( 1 kr för t-shirt + 24 kr i frakt/ tröja..)
Hur skulle ni gjort i detta fall?
Nu har jag betalat 105 kr för 5 st t-shirts som jag vann för 1 kr /st...
Säljaren har redan packat paketet och har tagit betalt för frakt och emballage och tyckte att hon var schysst när jag fick betala 100 kr i frakt för 5 t-shirts för egentligen skulle det ju kostat 24 kr/styck per t-shirt - men alla t-shirts ligger i samma paket. Märkligt va??
Ska bli intressant att se hur paktet är packat och vad det är för emballage och hur många frimärken som sitter på...
Nu har i alla fall JAG hållt min del av avtalet även om jag tycker att det är jävligt fult gjort att ta mer betalt om vad det kostar bara för att auktionerna gick dåligt...
Nu har jag betalat 105 kr för 5 st t-shirts som jag vann för 1 kr /st...
Säljaren har redan packat paketet och har tagit betalt för frakt och emballage och tyckte att hon var schysst när jag fick betala 100 kr i frakt för 5 t-shirts för egentligen skulle det ju kostat 24 kr/styck per t-shirt - men alla t-shirts ligger i samma paket. Märkligt va??
Ska bli intressant att se hur paktet är packat och vad det är för emballage och hur många frimärken som sitter på...
Nu har i alla fall JAG hållt min del av avtalet även om jag tycker att det är jävligt fult gjort att ta mer betalt om vad det kostar bara för att auktionerna gick dåligt...
Är såååååååååååååååååååååååååååååå TRÖTT på oseriösa Traderare!!!!
Kan man inte se avslutade auktioner längre på Tradera?( I så fall om man kan det - hur gör man?)