• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Hannah74
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 21:27:53 följande:
    Oj, nu är det en och samma person som tagit köp nu på 6 av mina auktioner alldeles nyss
    Mäh, vilka små storlekar! Annars hade jag slått till
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • AochJsMamma

undra hur den är i stl...vissa kollektioner har ju varit större än andra, denna har jag noll koll ¨på

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 21:40:30 följande:
    undra hur den är i stl...vissa kollektioner har ju varit större än andra, denna har jag noll koll ¨på
    Vår lurvoverall i samma färgkombo är stooor
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 21:37:02 följande:
    O nu blev jag snuvad på min småfolklurv overall jag skulle ha!!! Av en i tråden också....
    sorry!!!
    Simon-Ludvig-Molly
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 21:41:32 följande:
    Vår lurvoverall i samma färgkombo är stooor
    låter bra!!! Hoppas denna oxå är stor, och i ok skick.. fåra tumla lite o så och hoppas på det bästa. Den är ju såå fin! O nu blev det ju ett jämnt tal oxå kom jag på i samlingen!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 21:40:30 följande:
    vi har (hade) den i storlek 80 o den var större än en annan i 86. Så den fick åka ut på t
  • Hannah74
    Mamma till Simon skrev 2010-03-31 21:43:39 följande:
    sorry!!!
    Får man en länk så man får kika på fyndet?
    Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503
  • Lilla Ego 07
    Mamma till Simon skrev 2010-03-31 21:43:39 följande:
    sorry!!!
    Din lille rackare!!{#lang_emotions_smile} Jag är alldeles för dålig på att ninja. Blev så till mig av alla köp nu så jag glömde typ bort den
Svar på tråden Traderatråden nr 16