Inlägg från: AnnaFreja |Visa alla inlägg
  • AnnaFreja

Traderatråden nr 16

Kristyr skrev 2010-12-14 20:50:43 följande:
    laddar upp några 1:- nu... lite läskigt, med avslut i mellandagarna.. hoppas hoppas mellandagarna går bra igår.
    Säljer du bara helt nya saker, eller begagnade också?
  • AnnaFreja

Gud vad mkt kläder jag har som ligger och skräpar. Borde verkligen köra en omgång på tradera nu, men var så grymt less i höstas då jag sålde oerhört mycket (för att vara mig). Trött på att packa paket. Har lyckats hålla efter någolunda genom att sälja på fb.

Hur går det egentligen nu i januari?? Brukar väl vara dåligt då.

• AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2011-01-05 21:19:57 följande:
    Ja jag känner likadant..dessutom har jag såå mycket kläder att jag inte kommer att hinna sälja allt innan jag måste börja på med sommarkläderna (som det också finns enorma mängder av)
    Dock är januari en kass månad-ingen 1kronasmånad direkt
    Nej precis. jag går bara till mig själv. Nu vill jag ju handla på rea, inte på tradera. (vilket jag dessutom har förbud från åtminstone februari ut.) Jag har blicit så mkt besviken på det jag köpt på tradera på slutet. Typ allt har fläckar, även om de är små. Får väl inse att jag är kräsen och att det är nytt som får gälla främst.
  • AnnaFreja
    Smultronhjärta skrev 2011-01-05 21:26:19 följande:
    Jag har också blivit besviken massa gånger- föredrar numera att handla av säljare som jag vet är lika petiga som jag är eller att då köpa nytt. Fast det funkar det också för handlar där- det gör jag
    Jo precis. Det är väl så man ska göra för att få det man vill ha. Blir bara så lockad av låga priser ibland.

Jag har heller inga som helst problem med att köpa nytt.
  • AnnaFreja
    jenlul skrev 2011-01-06 19:08:17 följande:
    En fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med :)

Dottern har en viking känga från Intersport, strl 21. Nu har jag hittat en kuomasko, strl 22 på blocket. Knappt använd för 200 kronor så jag vill ringa ikväll. Men, är det någon som har innermåtten på kuomaskon? Dottern är jämt kall om fötterna i vikingkängan, trots ullsockar... Därav en önskan om en kuomasko :)
    har du kollat på kuomas hemsida?
  • AnnaFreja

Jag är jättenöjd med de tre annonser jag la ut so gick ut igår. En hade jag köp nu 199 och den gick för 300 så jag är mer än nöjd.

Ska nog kanske förbereda för att köra typ 25 auktioner för bb i februari.

• AnnaFreja
    star67 skrev 2011-01-17 19:55:38 följande:
    jag försöker lägga upp en auktion men det går inte någon har samma problem??
    jag kan inte heller.... försöker och försöker
  • AnnaFreja

Jag lade ut 8 auktioner och fått ett köp nu men inget bud. Hade höga utropspriser. Hur går det för er som har avslut nu? Får ni några bud?

• AnnaFreja
    x karin76 skrev 2011-01-21 12:37:36 följande:
    Har avslut på söndag bl a och fått en del bud, inte på allt men det mesta. Men då hade jag iofs nästan enbart 1 kr utrop också, tror det spelar in.
    Du har ju jättemycket fint. Bra priser på en del, men mycket som är lite för lågt, eller vad tycker du själv? Klart det är ju några dagar kvar också. Funderar på att lägga ut för 1 krona, men vet inte om jag vågar riktigt. Har sjukt mycket kläder att sälja. Då snackar vi 7 fullproppade IKEA papperspåsar. :)
  • AnnaFreja

Nu laddar jag upp prolistern med 44 auktioner. Har en del enkronasutrop, men så får det vara nu för jag har så enormt mycker kläder att sälja att jag blir helt anfallen av de när jag går in i pysselrummet.

Trist när ni skriver att det går dåligt på Tradera. Tycker det verkar som att man mest får bud de sista timmarna nuförtiden dock.

Svar på tråden Traderatråden nr 16