• Pixxi

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-10-17 18:44:25 följande:
    hopphästen är uute ;-D hehe

undra om en "on the peak" overall går bra?
    är de Gekås märke?
    köpte den själv NY på T förra året men blev använd 3-4ggr när popoverallen vart förliten precis då säsongen tog slut och denna användes enast då POP overallen tvättades.
    Åh... det är en hopphäst Såklart det är om man tänker efter..
  • Pixxi

Jag har satt 1 kr på de fleasta denna gång, några står fortfarande på 1 kr fast det är avslut i kväll men det får vara ok, man kan ju hoppas att det kommer några ninjor på dem

• Pixxi

Nu har ett paket kommit bort på posten för mig Vad gör jag nu? En sak som skickades för ca 2 veckor sen och inte dykt upp än. Vad gör man...

• Pixxi

Jo, ett paket jag sålt, jag har pratat med kundservice på posten och hon sa att jag gjort allt rätt. Dvs Rätt emballage, rätt porto, avsändare mm. Så jag kunde inte göra mer.
    Jag tänker anmäla, ska bara prata med det lokala postkontoret först.

Frågan är bara... betalar man tillbaka eller hur gör man. Troligen blir det väl negativt annars

• Pixxi
    Lejån skrev 2010-10-18 17:28:13 följande:
    Enligt tradera så upphör ju säljarens ansvar när paketet är skickat, och vad mer kan man göra än precis det både du och jag gjort (efterlysa m.m. )

I vissa fall kanske till och med paketen HAR kommit men folk försöker luras iallafall... Jag har liksom slutat att förvånas över folks påhittighet.

Har dock aldrig varit med om förrän nu att något paket försvunnit, varken som jag skickat eller köpt.

Hur mkt rör det sig om i ditt fall?
    Det var ca 200 kr så det var inget jättebilligt.
    Jag väntar några dagar till... sen får vi se. Det är första gången för mig också. Men jag vet exakt var och när jag postade , jag vet också vilken färg paketet hade. Så jag ska efterlysa det ordentligt i morgon. Paket borde ju inte kunna försvinna, ifall nu ingen på posten har långa fingrar.Tyst
  • Pixxi
    Lejån skrev 2010-10-18 19:00:55 följande:
    Åh! *glad*

Fick precis mail om att mitt paket hittat fram! Hon hade inte fått någon avi från posten att det kommit fram, och nu fått en påminnelse så allt var postens fel!

Gissa hur skönt det kändes, när det rörde sig om så mkt pengar!!
    Härligt!!
    Hoppas det går lika bra för mig.
  • Pixxi

Mitt paket har inte kommit fram.. har inte hört något iaf

Svar på tråden Traderatråden nr 16