Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-12-08 09:32:26 följande:
    Nej små storlekar funkar inte, det håller jag med om. Däremot tycker jag att annat går bra om det är lite speciellt

Ang mailingbags:
    jag tycker magasinglag tar lång tid på sig att leverera, nsätan en vecka efter betalning - det tycker jag är lång tid när hon skriver att hon skickar senast dagen efter betalning :-/
    oj, jag beställde 400 mailingbags från henne förra veckan, skrev i meddelanderutan att jag ville ha dem snabbt, och jag fick dem två dagar senare med DHL, tycker alltid hon är snabb med o skicka
  • charmmiss
    Viktorsmamma skrev 2010-12-08 12:37:45 följande:

vilken kategori lägger man denna under?
    knappar med musik, saker som låter och snurrar, annat utseende på andra sidan.

vad kan man få för den tror ni? den kostade ca 500kr ny i butiken.
    leksaker/lek&lär

eller
     leksaker/aktivitet

du kanske får ca 200 kr
  • charmmiss
    Hannah74 skrev 2010-12-22 19:42:23 följande:
    Bra pris iaf! :)
    haha, ja jättebra pris, men undrar vad jag ska göra med bara ett. tänkte att jag kunde ge det till brorsan, så kunde han ha det bakvänt så stenen inte syns, men kom på att han oxå har hål i varje öra, dagens ungdommar alltså 
  • charmmiss

hur ska jag hämta ut ett postpaket som är på dotterns namn, hon har inga idhandlingar. har endast patientbricka på henne

• charmmiss
    kalmar brud skrev 2011-01-03 19:12:38 följande:
    Får grannar bjuda på mina auktioner???

Alltså grannar som bor huset bredvid?
    har inte du redan varit avstängd pga budtrissning, jag hade varit väldigt försiktig, varför säljer du inte varan direkt till grannen? 
  • charmmiss

jag fick precis ett mail från en köpare som köpt biocheckar av mig, enligt henne så är biljetterna använda då hennes son inte fick använda dem då de sades redan vara använda när de gick till kassan, fattar igenting, det är ju biocheckar som jag sålt, och min man har fått dem från jobbet, och vi har absolut inte använt dem. men man lämnar ju över checkarna när man går på bio hur kan de då vara använda.

här är länken

http://www.tradera.com/4-stycken-SF-biobiljetter-kop-nu-fri-frakt--auktion_340194_123536503

• charmmiss
    JohannaOMikael skrev 2011-01-04 20:13:20 följande:
    alltså vilket skitsnack..Be henne gå till bion personligen och kolla. Jag har själv löst in sådana ...
    jag tycker också det låter väldigt skumt, jag har ju täckt över koderna på bilderna, så ingen kan sno dem. jag bad henne ringa kundtjänst, enligt henne sa de i kassan att de blev använda den 5 dec.
  • charmmiss
    h80 skrev 2011-01-04 20:29:31 följande:
    ring kundtjänst o kolla

jag gjorde det, men de svara ju inte.
Svar på tråden Traderatråden nr 16