• Raira

Traderatråden nr 16

la ut böcker runt 18tiden och genast hade 5/8 bud . Men det är samma bdgivare en nybörjare , hoppas H*n inte är den enda budgivaren . Visst jag kan sälja till nybörjare , men inte massvis til samma, då börjar man tro att de kommer backa ur när de ser -hoppsan jag vann visst alla oc oj va d dyrt det blir.

mamma till 3 vildar f. 03 05 & 08
  • Raira

kan det vara en lockbete till hennes andra annonser .Men jag håller med henne den var jätteful

• Raira

Hur länge tycker ni att man ska behöva vänta på en vara innan ni lägger negativt omdöme .
    köpte en grej den 12 jul och  det stod 8-12 vardagar . väntar på en annan vara som det skule ta 2 veckor , har inte sett röken av den och det gått 3 . andra grejer ha rman bara väntat en vecka på .

skulle ha varit bussigt om de skrev  "det är postat " utan man får mejla och fråga och tycka att man tjatar , men jag vill veta om paket kommit bor toch jag ska ta och leta med posten .

Så  sätter man negativt omdöme nu eller väntar man ytterligare en ellet två veckor och om paketet kommer fram ge dem blank posetiv och dra ner staplarna så lågt som möjligt på komunikationen och frakt tiden . .

• Raira

Jippi nu har min klocka äntligen kommit med posten ,  Sen då de lovat 8-12 vardagar , knappast då jag vann den 12juli och fick den i går ,  Men jag är nöjd i alla fall.

Har lite annat som nog kommer dena vecka eller början på nästa . som en liten julafton att få paket .

• Raira
    Krabbolina skrev 2010-08-12 20:10:15 följande:
    någon som har handlat av gadgetbay?

är de snabba med sina leveranser?
    köppte min gör snygga klocka av dem . Efter 3 veckor skickade jag i väg ett mejl och de hadde inte skickat den eller inte registrerat den så de postade en ny ( samtidigt kom ett mejl att de flyttade gjorde om så man kunde få vänta med paket) men nu fick jag bara vänta i 2 v . tog alltså en månad . men det blev biligt och jag älskar klockan .
  • Raira
    Krabbolina skrev 2010-08-13 08:34:57 följande:
    jag ska betala idag så vi får väl se hur lång tid det tar för dem att skicka hit min armbandsklocka och min väckarklocka.

De har bra fraktpriser tycker jag!
    jag tyckte frakt priset var helt okej . Och att vänta tyckte inte var så illa när jag ser reultatet på armen
  • Raira

HJÄLP  . jag väntade mig paket och fick avi . hämtade ut dem och oj oj oj jag har fått 2 varor extra av samma som jag köpt , 
    Ska man begära att de ger mig pengar in på mitt konto så jag kan skicka tillbaka dem . Annars blir det lika dyrt som att jag köpt dem . köpa nytt vaderat paket + porto ( jag råkade riva sönder dem , då jag inte fattat deras miss)
    Vill inte betala för dem då jag inte har någon nytta av dem .

• Raira
    Raira skrev 2010-08-13 15:00:02 följande:
    HJÄLP  . jag väntade mig paket och fick avi . hämtade ut dem och oj oj oj jag har fått 2 varor extra av samma som jag köpt , 
    Ska man begära att de ger mig pengar in på mitt konto så jag kan skicka tillbaka dem . Annars blir det lika dyrt som att jag köpt dem . köpa nytt vaderat paket + porto ( jag råkade riva sönder dem , då jag inte fattat deras miss)
    Vill inte betala för dem då jag inte har någon nytta av dem .
    puffar för min fråga .

Har någon råd vad jag ska göra- ska jag vara ärlig och skriva till företaget ?
    Det jag tror har hänt är att jag frågade efter grejen (skulle komma från thailand) de trodde nog att den kommit bort och skickade nya i stället för att höra sig för leta efter om de skickat den , fick oxå paket idn som inte stämde när jag frågade efter dem ..
    jag har dille får att köpa grejer från utlandet (Thailand , kina det är billig ju) men jag tror inte jag kan skicka tillbaka , skule nog kosta mycket för mig som privatperson.
Svar på tråden Traderatråden nr 16