-
Ja, det ska det vara- om du inte använt dem med lappen påmariahammarberg skrev 2010-04-17 20:49:51 följande:om det är lapp kvar är det alltså ok?
-
Jo, men det märks ju om de är använda lr inte- så skriver du i annonsen att de är nya- oanvända- så är det ok för tradera.
-
jag mailade henne med
Stackare. På popkjolen hade hon under 15 kr satt som reservatonspris...hon riskerar ju gå back på allt. Sa till henne att kolla sina avgifter och fakturor på sin sida så hon får lite hum..
-
Hon tänker kanske att hon går PLUS på frakten? Att det mesta kostar 12 och så tar hon resterande 8 för "emballage".
-
ja, speciellt när det inte är några dyra saker..tror inte hon vet om att reservationspris kostar så mkt.. det KAN hon inte veta stackarn..
Såg att hon mest köpt, inte sålt.
-
Fotograferat o grejat i 2 timmar nu! och bara kommit igenom em tredjedek av det jag ska lägga ut. Pust. men ska försöka lägga upp dem i morgon iaf, tiden gick alldeles för fort.
Ska för första gången även lägga med tröjor, sambons adidas och peak, nyfiken på hur det ska gå!
-
Hon skriver tom i texten att de flesta hon säljer behöver en tvätt!! Långt till tvättstugan kanskex karin76 skrev 2010-04-18 22:26:00 följande:Hmm.. men varför säljer man otvättade kläder...? www.tradera.com/KATVIG-Fleecefodrat-regn-stal... Rent generellt känns det ganska konstigt.. Vill man inte få så bra betalt man kan för kläderna om man ändå ska göra jobbet med att fota/skriva/posta..? Varför inte tvätta först också?
-
Lagt upp tre nya auktioner- vuxenkläder för en gångs skull. Fick hjärnsläpp och höll på att göra bort mej
Skrev PVC i stället för WCT i rubriken på annonsen
-
www.designonline.se/Trademarks/sek1/PappelinaLilla Ego 07 skrev 2010-04-19 22:13:55 följande:Vad är pappelinamattor?? Min didrikson jacka gick för 450kr!! Lite väl mycket tycker jag.....hoppas att jag inte beskrivit den fel eller nåt nu bara och att köparen blir nöjd. -
Tack- nu är det gjort!September09 skrev 2010-04-19 22:34:43 följande:Tips om din peak hood: Gör ett tillägg om att den är äkta och vart du köpt den. Finns hur mycket kopior som helst av dessa!