-
Åååhhh, älgsuiten är ju helt underbar!Mamma till Simon skrev 2010-09-13 11:38:35 följande:Har iaf fått ut några auktioner nu på förmiddagen och ska försöka få ut lite till i eftermiddag när m sover middag...behöver mer shopping pengar ju
-
Phu... har lagt ut en hel bunke auktioner nu. Har lagt utropspriset i närheten av Köp Nu priset, och satt köp nu = fraktfritt i hopp om att få många köp nu. Hade varit skönt att få omgången avklarad snabbt och smidigt.
Kika gärna!
http://www.tradera.com/auktioner/hansi81
-
Vad roligttimmy97 skrev 2010-09-22 19:08:03 följande:Åhhh...såå MYCKET fint!!! Snodde hängselbyxorna direkt!
-
Tack!Underbara ungar skrev 2010-09-22 19:15:20 följande:Jättefina grejer!!
Ja jag har gjort en riktig storrensning, och det blev en hel del gobitar som åkte ut
-
Nu har jag sålt 1/3 av auktionerna jag la upp i går på Köp nu.
Love it!
-
Kul! Det har jag märkt när jag står på loppis också. Dom som säljer leksaker går hem med storkovan!!aLttjolajban skrev 2010-09-23 10:29:41 följande:Det ger jag tummen upp för. Här går auktioner superbra. Att leksaker skulle gå så här bra hade jag inte trott
Nästan så det känns trist att det inte är läge att sälja våra ännu
-
Har fortfarande en del som går ut idag. Man tjänar dock nästan på att ta köp nu (Köp nu är fraktfritt och ligger inte mycket högre än utrop+frakt), så det känns inte som avslut brukar kännas på något vis... Känns som att med dom "förhållandena" säljer man inte mer i slutminuterna.
Men hoppas kan man ju
Hade varit skönt att få sålt allt.
-
Ja visst kan jag det. Men Katvig tror jag absolut blir för stor, jag säljer den för att den är gigantisk på Klara! Hon är 95 cm... Den är väl visserligen mest stor som ett tält på bredden, men även lång. Men jag kollar så får du själv bilda dig en uppfattningh80 skrev 2010-09-26 10:10:17 följande:fina saker, men jag tror det blir för stort :( min tjej har 92 i vanliga fall. Skulle du kunna mäta katvigklänningen o mololuvklänningen?
Återkommer. -
Molo
Mitten bak-nederkant: 49,5 cm
Bredd i nederkant: 33 cm
Bredd från armhåla till armhåla: 31 cm
Katvig
Mitten bak-nederkant: 60 cm
Bredd i nederkant: 39 cm
Bredd på mitten: 38 cm
Bredd från armhåla till armhåla: 33 cm
Armlängd från axel till slut: 41,5 cm
-
Ja, jag tänkte nog det. Synd!h80 skrev 2010-09-26 11:15:08 följande:tack, men de blir för stora :(