• star67

Traderatråden nr 16

dags att man lägga upp regnkläder?? går de bra??

• star67
    Emmyh2 skrev 2010-08-15 18:48:51 följande:
    Hej alla! En fråga till er som har barn. Jag har en massa flickkläder som jag ska lägga ut och många av dem har jag köpt i USA. Då är storlekarna 6-9 mån och 9-12 mån. Eller bara 12 mån. Skulle ni lägga dom i 62-68 (6-9 mån) och 74-80 (9-12 mån) ? Och en till fråga. Vad tror ni är bäst: Jag har väldigt många fina set från USA, tex tröja-tights, klänning-tights och så. Bör man lägga ut setten var för sig, eller ha med dom i stora paket? Har lite beslutsångest hur jag ska göra.. Hur handlar ni helst? Paket eller set och "lösa" kläder? Hoppas på lite tips från er.
    kolla på hm stl de brukar skriva stl i månader och siffra.
  • star67

oj vilken fynd jag missadeRynkar på näsan jag var på sekenhand idag och hittade en El drivare MOTORCYKEL i mycket fin skick för 95 kr. men visste inte vadkostade ny så jag gick rund och funderade på att köpa den eller inte och sen när jag kom tillbacka var någon där och kollade på den och han tog denGråter de är för minst 500 kr om jag inte är fel. såna www.tradera.com/STOR-ELMOTORCYKEL-EL-MOTORCYKEL-FABRIKSNY-TUFF-MODELL-auktion_340794_115334231

• star67

hur mycket ska man max betalar för en 3 i 1 jacka från PoP strl 80 brun står i bra skick!??
Svar på tråden Traderatråden nr 16