Inlägg från: Väntarochlängtar |Visa alla inlägg
  • Väntarochlängtar

Traderatråden nr 16

Tonarslisa skrev 2010-10-03 21:55:37 följande:
    Olyckligt! Det e alltså köparen som hotat med negativt, korrekt? Är personen ny? Drömmer
    Nej.. Har gjort över 700 affärer!
  • Väntarochlängtar
    Nikhita skrev 2010-10-04 09:59:02 följande:
    Hejsan. Jag funderar på att sälja lite saker. Är det posten man använder sig utav?
    Eller finns det nåt som är bättre/billigare? Har hört talas om t.ex Shenker.
    Schenker och DHL är billiga alternativ OM man bokar genom Tradera..
  • Väntarochlängtar

Glad... mina auktioner går riktigt bra! Försöker förtränga alla "wackos" som håller till på Tradera och hoppas nu på ett gäng trevliga köpare som jag ska ge bra service.. som jag brukar..
    Men samtidigt så är Tradera en hobby..ingen affärsverksamhet som vissa tror
    Är så trött på personer som klagar, gnäller eller sänker staplar helt utan anledning för inte tala om galningar som inte har något bättre för sig än att sätta negativa omdömen för de inte har så mycket annat kul att göra i sitt liv...

Nej visst jag.. jag skulle ju vara glad och nöjd

Me like alla goa seriösa köpare/säljare som gör Tradera till en rolig mötesplats! Många av dem hänger ju i denna tråden

• Väntarochlängtar

Återigen har jag konstaterat att mentalsjukhusen borde öppnas i Sverige igen...

Fått hämndomdöme fr en säljare som säljer falska smycken, la negativt omdöme på denna säljare såklart. Som ett brev på Posten så fick jag hämndomdömen tillbaka - trots att säljarens konto är avaktiverat... Hur är det möjligt? Har mailat Tradera ang detta..

Har gjort ca 3000 affärer på T och tycker att det är roligt men är trött så jag spyr på alla oseriösa köpare/säljare....

• Väntarochlängtar

En köpare köper en vara 24/10... Mailar 26/10, 27/10 och frågar om varan är skickad.... Köparen har inte betalat än!!!!
    Vilka idioter det finns!

Svar på tråden Traderatråden nr 16