• star67

jag hade en auktion som slutade den 14/9 det var 2 par byxor i stl 74 , 86  och det var att köpare bestämmer vilken stl vill ha, sen jag mailade köpare och hon valt stl 74 men sen har inte hört något av henne efter 3 påminlse, vad hade ni gjort??, vet inte om tradera Kreditering avgiften?? den andra har lagt upp igen, om hon inte vilje ha den varför hon budade jag hade blivit av med den.

• star67

skulle ni våga buda på en vara för ca 550-600 kr för en säljare som har varit medlem bara en månad och har 2 omdöme som köpare??

• star67
    ominte skrev 2010-10-03 16:28:18 följande:
    Personligen har jag varit med om alldeles för mycket med nybörjare för att våga chansa när det gäller så mycket pengar.
    Jag hade nog gett en 350-400 för setet som MAX
    jaha säljare erbjud mig 600 + 70 kr frakt på köp nu men jag vägrade och jag tänkte ge máx 500 + frakt men hon vilje inte.
  • star67
    ominte skrev 2010-10-03 16:28:18 följande:
    Personligen har jag varit med om alldeles för mycket med nybörjare för att våga chansa när det gäller så mycket pengar.
    Jag hade nog gett en 350-400 för setet som MAX

jag har köpt en fix overall men behöver en bra jacka som ska ärva sen och det blir 420 kr om jag köper en ny fix jacka så tänker att betala 570 kr för setet och lämnar tillbacka overall så blir det biligare än att köpa overall+ jacka.

men den här setet skulle funka bra va har inte provat de förut men vill göra det.

• star67
    mini2007 skrev 2010-10-03 16:49:59 följande:
    Jag är nog lite trög och bakis idag, men jag förstod inte ditt inlägg... Vad kom 600 kr ifrån, och vem är ny på Tradera? Säljaren har väl 65 omdömen? Med tanke på hur få som lämnar omdöme, så borde väl inte det räknas som lite? Medlem sedan 2004 också. När räknas man inte längre som ny? *nyfiken*
    Det är inte den auktion jag menar det är en annan säljare som är 1 månad medlem
Svar på tråden Traderatråden nr 16