Traderatråden nr 16
oj man säljer sånt!!! www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117209471
oj man säljer sånt!!! www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117209471
vad är skilnad om man köper såna direkt från posten hemsida eller tradera?? det är samma pris
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117826921
www.posten.se/m/ekonomibrev
jag hade en auktion som slutade den 14/9 det var 2 par byxor i stl 74 , 86 och det var att köpare bestämmer vilken stl vill ha, sen jag mailade köpare och hon valt stl 74 men sen har inte hört något av henne efter 3 påminlse, vad hade ni gjort??, vet inte om tradera Kreditering avgiften?? den andra har lagt upp igen, om hon inte vilje ha den varför hon budade jag hade blivit av med den.
skulle ni våga buda på en vara för ca 550-600 kr för en säljare som har varit medlem bara en månad och har 2 omdöme som köpare??
hur mycket man betalar för en sånt set i fin skick i stl 80?? tror ni folk betalar 600 kr när säljare är ny på tradera?? isf hur mycket ska man max betala tycker ni ??? www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119417392
jag har köpt en fix overall men behöver en bra jacka som ska ärva sen och det blir 420 kr om jag köper en ny fix jacka så tänker att betala 570 kr för setet och lämnar tillbacka overall så blir det biligare än att köpa overall+ jacka.
men den här setet skulle funka bra va har inte provat de förut men vill göra det.
jag också har avslut om ca 2 timmar www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1355428&listtype=BuyNow
en fråga om bilar tycker ni det är bra pris ?? ska min man åka nu o kolla på den www.blocket.se/jonkoping/Mitsubishi_Space_Wagon_GDI__Fint_Skick__29721485.htm?ca=17&w=3