• polstjärnan

    nån 35+ som väntar barn nov/dec 2010?

    nån som jag, som e 35+ (jag e 36) som väntar barn? som vill följas åt med tankar oro o glädje?

  • Svar på tråden nån 35+ som väntar barn nov/dec 2010?
  • Takid

    Jag väntar nummer 2, har just plussat och BF är enligt FL:s uträknare den 20/11. Jag är 38 år och har en kille på 4 år.
    Jag är väldigt överraskad över detta - har i 3,5 år försökt få ett syskon, både på "the old fashoned way" och med IVF. Jag hade nu accepterat läget och insett hur underbart det är med bara ett barn och ha småbarnsåren bakom sig. Hejsan hoppsan vad fel jag hade... Det känns dock väldigt skoj och spännande, även om jag inte vågar ta ut nåt ännu, det är ju så tidigt ännu.
    Är detta ditt första?

  • 080229

    Jag är 36 och väntar mitt andra barn i november. Har sedan tidigare en dotter som fyllde 2 nu i februari.

  • vårkvitter

    hej

    jag är 41 och väntar mitt andra barn. Jag har i o f testat lite tidigt, har testdag nu på söndag 28 mars men klarade inte av att vänta, kände på mig att det skulle vara ett plus och det var det. yipppiii{#lang_emotions_smile} Men det är väldigt tidigt och vi ska inte ropa hej som min man säger.. men ändå, glad får man väl bli..och det blir man tjohoooo

  • Busymommy

    Hej, jag fyller 36 snart. Väntar 3dje barnet. Är lite smått chockad, då mina tidigare barn kom till via IVF. Detta spontant, dock med en annan pappa...

    GRATTIS till er ALLA!


    mammas älsklingar april-03 & juli-06
  • Kaka

    Här är en till som fått ett oväntat plus. Har en änlason -04, en IVF dotter dec -08 nu är det dax igen fast helt spontant denn gången. Blev gravid i augusti men fick ett MA så det verkar som om våra tidigare fertilitetsbekymemr är puts väck i varje fall temoprärt av någon konstig anledning. Jag har hunnit passera 40 med lite marginal

  • polstjärnan

    å va härligt!!! =) kul!!!
    själv har jag precis plussat, BF enl fl 24 nov...
    har sen tidigare 2 pojkar, en som e 7 o en som e 1...
    jag e 36 going on 37 till sommarn...=)

  • Maysan

    Tjohej

    Gravid i v.8 och har BF den 8 november enligt FL kalendern.

    Mamma till tre tjejer på 21, 19 och 14 år samt en pojk på 4 år.

    Jag är 38 år och fyller 39 i november men känner mig som 25 {#lang_emotions_laughing}


    Flitig som en myra, mamma till fyra
Svar på tråden nån 35+ som väntar barn nov/dec 2010?