• Smultronhjärta

    Vi Vägrar Vassen 2010

    {#lang_emotions_sunny}VVV{#lang_emotions_sunny}Vi Vägrar Vassen i sommar!
    En pepp och motivationstråd om vikt och träning för oss som gillar danska barnkläder, och även andra, men det finns en risk att mode blandas med motion som samtalsämne.

    Här fokuserar vi på stora som små framgångar-det viktigaste är att vi ser till det man har gjort och inte det som man inte har gjort.

    http://i324.photobucket.com/albums/k331/hgnet/cmt/cat/weight-loss/lose-weight.gifDÅ KÖR VI!!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-23 21:00
    Redogörelsetråd för den som vill:
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m51557432.html
  • Svar på tråden Vi Vägrar Vassen 2010
  • Mawe123

    Jag är med, gruvar som bäst för crosstrainern nu, bara minutrar kvar innan den ska bestigas {#lang_emotions_dreamer}


    William 000213, Lowe 070712
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-03-23 20:02:43 följande:
    Jag kommer nog helt klart stå i vassen i år
    Nej då- viktigast är att du har kommit en bit-då mår du också bättre och vågar kanske släppa vassen små stunder
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Greksmurfen

    får man vara med ändå =P.... behöver ju komma igång med träning vlket fall som även fast det ska blir+kg här =S......


    mamma till Maximilian född 081028
  • Helle

    Jag är definitivt på  


    Började mitt nya liv igår och är just nu tokigt hungrig. Det blir nog därför en liten kvällssmoothie om en liten stund gjord på yoghurt och banan. Ett recept som jag fick när jag var med i viktklubb för hundra år sedan. Mumma.
  • Lilla Ego 07

    Jag är med{#lang_emotions_smile}

    Kom igång bra förra veckan med långa snabb kvällspromisar varje kväll. Men sen så går jag och blir förkyld då! Dock så försöker jag att inte småäta så mycket nu när jag inte rör på mig....

    Mitt mål är 5 kg till sommaren men visst skulle ärligt talat behöva looosa 10...{#lang_emotions_wink}

  • Smultronhjärta

    Well flickor!
    Jag rekommenderar att vi gör detta på allvar-dvs mäter kroppen nu vid start för även om vikten inte alltid går neråt så kan man ofta se resultat på måtten


    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Busbellan

    Hoppar med in här
    Tänkte försöka mig på en pulverdiet ett tag.

    Borde ju givetvis träna också, men här finns noll tid över till det.

    Men en sak jag inte fattar hur jag ska kunna låta bli är min älskade cola {#lang_emotions_cry}


    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi Vägrar Vassen 2010