• Winka

    Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0

    Treåringar blir fyraåringar och vi som vill hänger kvar snackar och trivs...

  • Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0
  • Linda 23

    30 maj. På Elias födelsedag ;)

    GRATTIS till Ekorrfamiljen som fått en liten Viljar i dag!


    ♥Tindra -03 Elias -06 Emma -07 Emil-10♥
  • Ekorrfamiljen

    Tack! Allt är bara fint med oss. Passar på att vila upp oss på bb några dagar nu.

    Grattis Mini också!


    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Idizen

    hej allihopa

    hur är det med er alla?! Stora som små!?

    Själv är allt bra här. Knallar på med 5 åringen och 1 åringen =) full rulle hela dagarna. 

    I maj blir det ännu mer fart för då kommer det en 3:a... Tänkte att vi kör på nu när vi ändå har ångan uppe. Ska försöka att tajma in så det INTE blir på Amadeus födelsedag bara =)
         

  • Veladis
    Idizen skrev 2011-10-18 19:26:52 följande:
    hej allihopa

    hur är det med er alla?! Stora som små!?

    Själv är allt bra här. Knallar på med 5 åringen och 1 åringen =) full rulle hela dagarna. 

    I maj blir det ännu mer fart för då kommer det en 3:a... Tänkte att vi kör på nu när vi ändå har ångan uppe. Ska försöka att tajma in så det INTE blir på Amadeus födelsedag bara =)
         

    Kul med en 3:a! Väntar som sagt nr 3 i december. Börjar bli liiiite tröttsamt nu när magen blivit riktigt stor.
  • Idizen
    Veladis skrev 2011-10-18 19:32:52 följande:

    Kul med en 3:a! Väntar som sagt nr 3 i december. Börjar bli liiiite tröttsamt nu när magen blivit riktigt stor.
    åh vad kul. Kan förstå att magen börjar ta emot, men inte så långt kvar nu då
    Hur gamla är dina andra?? ja den ena är såklart en 06:a =) 
  • Veladis
    Idizen skrev 2011-10-18 19:35:38 följande:
    åh vad kul. Kan förstå att magen börjar ta emot, men inte så långt kvar nu då
    Hur gamla är dina andra?? ja den ena är såklart en 06:a =) 

    Jag har en -03:a och en -06:a. Så de är 8 och 5,5 år. Blir en liten sladdis!
  • Veladis
    tesslita skrev 2011-10-22 15:21:48 följande:
    Äntligen har vi börjat planera inför ett syskon ;)
    ville bara berätta :)

    Härligt!
  • väntar4an 2010

    Idizen : Grattis till grynet i magen..

    Tessan: lycka till håller tummarna för er 

    själv har jag börjat tagit tag i mitt liv.
    studerar upp betygen på folkhögskola1 vt 2012 för att sedan kunna börja en annan utbildning  
    har slutat äta godis och onyttigheter =) 


    Emelie-010224 Albin-060520 Dante-080426 Idun-100104
  • Smileycat
    tesslita skrev 2011-10-22 19:15:50 följande:
    Veladis: ja det känns supermysigt :)
    Hur går det nu Tess?
    Något syskon på gång till Moa?

    Här blir det tydligen oxå ett till syskon
    vi som inte skulle ha fler, eller ÅTMINSTONE inte på en fem år kanske
    Menmen, det ville väl annorlunda.. Inte många som vet ännu, så inget skriveri på FB om det ännu tack
    Blir nog en septemberbebis denna gång, kanske lite konstigt.. har såå mång adagar däromkring som är "bokade" redan ju  
    Barnen längtar nog mer till EFTER sommarne nu och inte till semestern som de annars tjatar om så fort det blir varmare ute.. Kan man åka o bada ute nu? osv..

    Känns så skumt att de börjar förskoleklass i höst våra små 06or
    men o andra sidan så är deras storasyster i sin "sexårs" nu och börjar "riktiga skolan" till höst.. Och oj vad mkt åkande det kommer bli överallt då! Hämtar V varannan vecka ganska så långt bort, tar maken ca 45min dit o sen hem igen då och jag får ofta hämta kommunalt som då tar ca 5timmar TOR!! Låånga ävntetider och en hel del byten, men brukar försöka ta med plugg o så då
    Sen Ebba på sin förskola och Liam kvar hos dagmamman och en liten knodd och "släpa runt överallt" då.. Hahaa.. blir nog mkt kaos i början men de får ju gå ordinarie tider hos dagmamman o två månader iaf, och sen kommer då Vanja få busskort och på halva resan så KAN man åka en viss buss som går direkt till skolan, och två tider på eftermiddagen så går den bussen tillbaka precis utanför skolan till i princip minst halvvägs, så efter några månader så kanske hon ka ta den bussen själv så möter jag/ lämnar vi den bussen.. Sen hoppas jag på att få tid och RÅD till det där körkortet någon gång, vad det skulle underlätta!!

    Liams hjärtoperation gick bra förra påsken iaf, och vi gifte oss senare i augusti så nu har vi gjort "allt" förutom att ha köpt hus typ
    (¯`°?.¸ ღ♥ Älskade barn ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Veladis

    Oj, nån som skrivit i tråden! Hej alla!

    Ja, det är inte klokt hur stora de blivit, våra -06:or! jag har en tvärarg nästan-sexåring här just nu hehe. Han är supersnäll mot sin nya bebissyster i allafall. Lovis föddes på nyårsafton 31/12 2011 och har nu hunnit bli 3 mån. Egil är tokkär i sin lillasyster, däremot får storasyster många smällar och sparkar av sin hetsige bror. Inte OK, mycket sådant snack just nu... 

  • litetknyte

    Vad kul att någon skrivit här!
    Grattis Smiley! Låter sjukt krångligt m. 5 h restid till skolan! huga!

    Här går allt i raketfart känns d som. Lilla Nora blev ett år 19:e mars, vi har renoverat och flyttat till villa å jag började jobba igen i måndags.

Svar på tråden Majmammor från 2006 pratar vidare 21.0