Inlägg från: versus |Visa alla inlägg
  • versus

Halva reapriset!!! del 2

anette 81 skrev 2010-08-08 09:39:28 följande:
    hon är väl cirka 89cm lång
    Testade just stl 90 från förra året på 2,5 åring/92 cm lång å det var tajt...har beställt nytt stl 100
  • versus
    Lejån skrev 2010-08-08 09:25:34 följande:
    Beror på hur stor 2-åring du har. Min 2½ åring har strl 90 och han hade inte kunnat ha 100 för då hade han försvunnit.
    *fniss*
    Hej Lejån här blev det liiiiiiiitet med 90.
  • versus

Vill bara tipsa om att vårt coop forum/obs kör "lagerrensning" med nåra ställ. 20 kr plagget !!!!!

Kanske bara lokalt och här var det ruggarns utplockat. Min mor hade hittat 3 par manchesterbrallor. Var där och hittade ett par bebisjeans+en kofta...så åk å kolla...sedan hade de endast bara rea 50% på annat .

• versus
    HugoochVilma skrev 2010-08-15 07:24:16 följande:
    ÅÅÅ, VAR? Ska nog ta en tripp idag till "vårt" Coop och kolla läget.
    I Umeå...galet billigt!!! Men vet inte om det är så mycket kvar nu
  • versus
    Klassikern skrev 2010-08-17 18:02:19 följande:
    Hittade en påse idag när jag letade efter en helt annan sak. Innehållet? Jo bland annat ett par Pax träningsskor och vinterkängor, samt märkeslösa träningsskor och vinterkängor samt ett Abeko regnställ. Allt naturligtvis inhandlat för halva reapriset och snart i passande storlek för äldsta dottern. Det skrämmande är bara att jag inte hade ett endaste minne av dessa grejer. Jag kände liksom inte ens igen dem då jag såg dem. Jag var på väg att börja kolla efter skor i just dessa storlekar!!!

Hmm, handlar jag för mycket, eller?!

*fniss*
    Grattis...vilket kanon fyndDrömmer.
    Köper en del till kommande bebisen och undrar hur det ska sluta ibland.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2