Inlägg från: beccagranen |Visa alla inlägg
  • beccagranen

Halva reapriset!!! del 2

attans att man missa ellos halv reapriset!

Hitta dock ett annat erbjudade på "min sidor", men förstår mig inte på det. Det dras inget från plagg för ordenarie pris och inte heller för reavaror då det inte går att kombinera. Så vad ör det man får rabbat för?

Det står följande: Vinterns största rea!

Upp till 70% rabatt!

Missa inte årets största rea! Just nu får du upp till 70% rabatt på din beställning.
    *Erbjudandet gäller: vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt) gäller t.o.m. 2013-02-28 Kan ej kombineras med/användas på: andra rabatter och erbjudanden,

• beccagranen
    Renstjärna skrev 2013-02-13 19:58:29 följande:
    Nu är jag ingen expert på Ellos, men det brukar finnas "Aktivera erbjudande" under all infotext. Gör det inte det tror jag att det mer är "information" om rean och inte någon ytterligare rabatt.

Jag har aktiverat det, och det ligger med i kassan. Men när jag kollar rabattsatsen så är det bara vanliga rearabatten som är där. Tänkte först att dom syfta just på att rean är i gång, men konstigt att man kan aktivera den och det står att det baragår att använda ett köptillfälle. Förstår mig inte alls på vad som rabbateras då.. Kanske skulle skicka dom ett mail och fråga.
  • beccagranen
    Typiskt skrev 2013-02-13 22:22:20 följande:
    Det är när du fullföljer köpet som den ytterligare rabatten dras, precis när du väljer hur du ska betala.

Jo så långt är jag med, kommer till nästa sida, s¨å står rabattsatsen men dock bara samma priser för reavaror samt samma priser för ordenarievaror. Alltså ingen yttligare rabatt enligt erbjudandet, trotts att det ligger med. Näst steg är att godkänna och skicka efter beställning. Det vill jag ju inte göra utan att veta vad det ska kosta ;)
  • beccagranen
    Typiskt skrev 2013-02-13 22:30:17 följande:
    Hmm, märkligt... För jag blev också lite fundersam när inte 50%rabatten  utan bara reapriserna visades i varukorgen men när jag gick vidare till kassan sedan så kom den rabatten med.

Ja, för man måste väl ändå kunna se slutsumman innan man beställer hem det. Har mailat ellos, får se vad dom svarar. Skulle inte förvåna mig om det är så dumt att dom bara upplyser om att det reas upp till 70%
  • beccagranen
    Alby skrev 2013-02-23 10:55:53 följande:
    Ellos har halva rea, med påfyllda varor.

är det hälften på reapriset eller priset som står?
  • beccagranen

Har hört att vissa kappahlbutiker har börjat halva reapriset i veckan. Var på min lokala kappahl idag, men det var inget halvareapriset än :/

• beccagranen
    oOMayaOo skrev 2014-01-10 17:54:31 följande:
    Det är bara för utvalda medlemar som fått mail eller sms.

Va? Vad baseras det på, efter hur mycket man spenderar eller?
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2