Halva reapriset!!! del 2
Kollade min SMS historik från kappahl och förra året och då fick jag SMS 18/7 som var halva priset..... Så det är nog på gång....Antagligen nu inför barnbidraget sen får alla handla till löningen
Kollade min SMS historik från kappahl och förra året och då fick jag SMS 18/7 som var halva priset..... Så det är nog på gång....Antagligen nu inför barnbidraget sen får alla handla till löningen
Halvavreapriset på åhlens i går....toppen, där gör man fynd;)) kläder, skor, hygien, textil, leksaker mm mm! Idag tag 2 för 1 på kappahl, man behövde inget sms
)
Nu väntar jag på mina favoriter på halvareapriset/2för1 på stadium, indiska och hemtex!!! Det är så kul att fynda då kan man lägga pengar på annat....
Förra året började Stadium halvareapriset tis 26/7, de annonserade även på fb
) längtar!!
Vart är det halvareapriset på indiska någonstans? Syns inget på deras hemsida, fb eller app?!?! Har heller inte fått mail?!?!
Nä det kan inte vara halva halva än...
Någon som vet när hemtex börjar med 50% på reapriset? Just nu har ju de 30% som det skrivits om... Men vill ha mera
Åhlens har numera fast pris på sin rea...fyndläge! Väldigt mkt bra nedsänkt till låga priser...
Köpte bla 4 väskor till mig för 49:- st egentlligen 1400:- !!!!
Så ut och spana på de röda skyltarna på Åhlens
Väntar fortfarande på 50% på reapriset på Hemtex....ingen som vet?!
Hoppas du hittar nåt på ditt Åhlens som jag gjorde
[quote=66035577][quote-nick]Poppe skrev 2012-08-03 12:41:39 följande:[/quote-nick][/quote]