Inlägg från: Poppe |Visa alla inlägg
  • Poppe

Halva reapriset!!! del 2

Kollade min SMS historik från kappahl och förra året och då fick jag SMS 18/7 som var halva priset..... Så det är nog på gång....Antagligen nu inför barnbidraget sen får alla handla till löningen

• Poppe

Halvavreapriset på åhlens i går....toppen, där gör man fynd;)) kläder, skor, hygien, textil, leksaker mm mm! Idag tag 2 för 1 på kappahl, man behövde inget sms )

Nu väntar jag på mina favoriter på halvareapriset/2för1 på stadium, indiska och hemtex!!! Det är så kul att fynda då kan man lägga pengar på annat....

• Poppe

Förra året började Stadium halvareapriset tis 26/7, de annonserade även på fb ) längtar!!

• Poppe

Vart är det halvareapriset på indiska någonstans? Syns inget på deras hemsida, fb eller app?!?! Har heller inte fått mail?!?!

• Poppe

Någon som vet när hemtex börjar med 50% på reapriset? Just nu har ju de 30% som det skrivits om... Men vill ha mera

• Poppe

Åhlens har numera fast pris på sin rea...fyndläge! Väldigt mkt bra nedsänkt till låga priser...

Köpte bla 4 väskor till mig för 49:- st egentlligen 1400:- !!!!

Så ut och spana på de röda skyltarna på Åhlens

• Poppe

Väntar fortfarande på 50% på reapriset på Hemtex....ingen som vet?!

• Poppe
    Nape skrev 2012-08-02 20:35:01 följande:
    Oh yes! Skippar att äta lunch imorgon och drar och spanar på vårt Åhlens! Tack för tipset!

• Poppe

Hoppas du hittar nåt på ditt Åhlens som jag gjorde [quote=66035577][quote-nick]Poppe skrev 2012-08-03 12:41:39 följande:[/quote-nick][/quote]

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2