• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Wailea

Egentligen har jag ju köpt det jag ville ha under hösten med kupongerna på 25 & 30% så chansen att fynda är ju inte så stor... Blir ju bara att man köper för att det är billigt...

I vilken stad var du? Polarn lockar ju lite... Ska till Norrköping i helgen någon som har koll på reorna där? 

• HugoochVilma
    Wailea skrev 2011-01-21 12:41:58 följande:
    Egentligen har jag ju köpt det jag ville ha under hösten med kupongerna på 25 & 30% så chansen att fynda är ju inte så stor... Blir ju bara att man köper för att det är billigt...

I vilken stad var du? Polarn lockar ju lite... Ska till Norrköping i helgen någon som har koll på reorna där? 
    Bor i Stockholm, väster om stan - Vällingby! Många mammor som var där inne (och en pappa otroligt nog, haha).
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • busigsysterJenny

Om det är nån som bor i Sthlm å vill handla på Pop så kan jag rekomendera Sicklabutiken. Fanns mycket kvar!

• star67

i våra lindex var mycket ur plockat rätt stl men fyndade lite i alla fall  o det blev en svart fix overall också för 225 kr stl 98 ifall om den andra i stl 98 inte passar. men de hade inre rea på overaller på alla butiker!

någon har köpt röd overall på rea?? de sa att röd är inte på rea stämmer det??

• Tabby
    Wailea skrev 2011-01-21 12:32:02 följande:
    Vilken stad eller var det överallt?

Kan inte bestämma mig för om jag ska dra iväg till Lindex med 3 barn eller inte... Tror inte att det finns mycket kvar på barn av intresse.

Ingen hemma igen som kan berätta vad de fyndat?  

Gbg
  • solvera

Jag har shoppat lite på Lindex nu. Man behövde inte ha fått något sms. Jag fick rabatten ändå =) Så handla på ni också!

• charmmiss

i mitt lindex fanns det ingenting, bara massa klänningar samt baby kläder, fanns en endaste tunika i st 92 och inga större plagg än så. får se när mannen kommer hem ska jag besöka en annan butik

• ZZ12

Ngn som sett Fix-overall i stl 104 på nån Lindex i stockholmsområdet??

• Ekorrfamiljen

Hurra! Nu har jag äntligen köpt den fina orange Fix-jackan som jag gått och spanat på hela hösten för 200:- Det är lite mer överkomligt än ordinarie pris på 500:- Minstingen fick även en Fix-overall som han kan ha nästa säsong för 250:- Med tanke på att den kostar nästan 700 i vanliga fall så känns det ändå som ett kap.

Det blev några bodies och tröjor till sorkarna också och en liten mössa och ett par sparkbyxor till bebisen i magen.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 15:29:03 följande:

Hurra! Nu har jag äntligen köpt den fina orange Fix-jackan som jag gått och spanat på hela hösten för 200:- Det är lite mer överkomligt än ordinarie pris på 500:- Minstingen fick även en Fix-overall som han kan ha nästa säsong för 250:- Med tanke på att den kostar nästan 700 i vanliga fall så känns det ändå som ett kap.

Det blev några bodies och tröjor till sorkarna också och en liten mössa och ett par sparkbyxor till bebisen i magen.

hade de röda overall på rea??
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2