Inlägg från: la dolce vita |Visa alla inlägg
  • la dolce vita
    watership down skrev 2012-01-18 08:46:17 följande:
    ja det hade jag gissat på, men hur vet du det? jag har varken fått emaile lelr sms
    Jag har fått mail nu på morgonen. Tre för två gäller bara i butik, och i e-butiken får man 10% på reapriset.
  • la dolce vita
    Alexi skrev 2012-01-18 09:05:20 följande:
    Tror ni pop kommer sänka ngt mer sen efter denna ta tre betala för två?
    Tror inte det. Det gjorde de inte förra gången.
  • la dolce vita
    Anna E skrev 2012-01-18 11:54:32 följande:
    Åhlens halva rea på allt utom leksaker.
    Så himla drygt; var på Åhléns och där stog inget om att det inte gällde leksaker. Jag hade plockat till mig mycket grejor, men fick lägga allt i kassan igen. Så helt plötsligt har de höjt priset på leksakerna, eftersom det var tre för två nyss. Drygt.
  • la dolce vita
    charmmiss skrev 2012-01-18 12:28:18 följande:
    vet du om halvarean gällde hemavdelningen?
    Det gällde tydligen allt utom leksaker.
  • la dolce vita
    Koppkaka skrev 2012-01-18 14:53:24 följande:
    Här var det halva reapriset på allt, leksakerna med! Har fyndat massor på åhlens idag!
    ÅÅh vad irriterad jag blir på att inte jag fick handla på halva reapriset! Kul för er som fått göra det, dock !! Jag får åka in och bråka imorgon.
  • la dolce vita
    JVmamma skrev 2012-01-20 18:43:20 följande:
    Någon som vet om de har rea på Coop? Förra året hade de 75% på julsaker, jättebra att ladda upp med luciagrejer och liknande! Tacksam för rapport från någon som vet!
    Coop i Helsingborg har plockat bort alla julsaker, reade dem bara till 50%. Mycket besviken! Däremot har de börjat rea ljus (jag ÄLSKAR ljus); Liljeholmens röda och vita för 20 och 25 kronor.
  • la dolce vita
    jag och min skrev 2012-01-21 21:02:42 följande:
    Åh vilken bra tråd! Själv har jag inte hunnit runt något på rean alls än men tänkte ta mig en tur i veckan! Kanske inte finns så mycket kvar men det är alltid kul att leta fynd Skrattande Tänkte att jag skulle fråga er med koll om någon vet när halva reapriset på ica maxi brukar börja? Har tidigare gjort bra leksaksfynd på deras rea...
    I Helsingborg är det halva rean på kläder och skor.
  • la dolce vita

Jag tog en sväng inom Polarn idag igen, och de hade hängt fram mer kläder. Billigt är det också, köpte en velourtunika, ett par blåjeans och ett par andra byxor för ungefär 350 kronor!

• la dolce vita
    spratteldockan skrev 2012-01-24 22:04:03 följande:
    Vår/sommarrean 2011 hos Pop var rätt oschysst som jag minns den. Först hade de 50% på ordinariepriset hur länge som helst. Till slut var det ta 3 betala för två, men då var varje plagg bara sänkt 30-40% mot ordinarie pris! Ok att man fick ett plagg "gratis" men hur ofta hittar man tre plagg på slutrea man verkligen vill ha? Jag gör inte det ofta i alla fall. Nån annan som reagerade mot detta?
    De började med 30%, det vet jag med säkerhet. Sedan sänkte de till 50% och sedan tre för två. Handlade mycket på den rean, och reagerade inte på det du sa. Men det var kanske olika i olika butiker?
  • la dolce vita

Polarn har rea på vinterkläder from idag! Går ej att kombinera med tre för två i butik, men i ebutiken har man extra 10% på priset.

• la dolce vita

Barnen Hus i Helsingborg (fd Babyland) har också jättemycket rea. Köpte jättefina fleeceset till barnen för 50 kr styck, alltså tröja och byxor. Helt OK!

• la dolce vita

Coop Forum i Helsingborg säljer alla vinterkängor och grova skor från Pax för 99 kronor! Superfina kängor som kostat 649, det kallar jag klipp!

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2