• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • aglili
    winters skrev 2011-07-28 16:51:50 följande:
    Var på ett par Stadium till i dag, så det blev två stora påsar till, verkligen superbra rea där! Dagens bästa fynd blev de vattentäta Timberland-kängorna för 99 kr, fick bli ett par som var 2 storlekar större oxå! :) Och gummistövlar för 50 kr går ju alltid åt... Dock fick man be dem plocka fram Timberland-kängorna från lagret för de hade gömt de där, kanske tyckte att det var väl billigt, tur att de har lagersaldo på nätet så att jag visste att de fanns! Skrattande
    www.stadium.se/mode/juniorskor/kangor-stovlar...
    Är det där vinterskor eller höst?
  • Line80
    aglili skrev 2011-07-28 20:40:40 följande:
    Är det där vinterskor eller höst?
    dom är inte fodrade så mer höstkängor eller använda på vintern men ej för utelek :)
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • tinakk

Jaha ni måste välja den gröna eller rosa färgen för att det ska synas. Den röda skaljackan är till orginalpris 699:- :)

• winters
    Line80 skrev 2011-07-28 20:46:46 följande:
    dom är inte fodrade så mer höstkängor eller använda på vintern men ej för utelek :)
    precis, det är ju rejäla kängor, men ej varmfodrade, dock är de vattentäta så de borde vara perfekta till hösten, vem vet, kanske blir lite längre höst och vår och kortare vinter i år! Skrattande
    Oscar 091001
  • tinakk
    winters skrev 2011-07-29 09:25:21 följande:
    I butik är det 3 för 2 på rean, så där är det ännu billigare! Skrattande
    Aah, de tänkte jag inte på :) Vet dock att den är lite dyrare i butik, typ 450:- istället. 
  • Line80
    siiina skrev 2011-07-29 10:54:20 följande:
    Aah, de tänkte jag inte på :) Vet dock att den är lite dyrare i butik, typ 450:- istället. 
    det är de större jackorna som kostar 455:- tror jag det var.. de små reas för samma som på nätet.
    ♥★♥ Nicole 2002 ♥ Colin 2005 ♥ Seline 2010 ♥★♥
  • Skogshallon

Här är det halva reapriset på Lindex idag. Otroligt lite rea att välja på men jag fick iaf köpt två zip-tröjor, två långärmade t-shirts, två kepsar och en bok för 198 kr (!) så jag är nöjd! :)

• tinakk
    Line80 skrev 2011-07-29 11:38:13 följande:
    det är de större jackorna som kostar 455:- tror jag det var.. de små reas för samma som på nätet.
    aha, jag ger mig :) 
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2